poniedziałek, 18 marca 2013

Delikatnie

lekko, biało, jasno. Taka miała być ta praca. Mam nadzieję, że trafiłam w gust, bo bardzo mi się ten klimat podoba. Tulipany na surowym lnie, leciutko podmalowane, ramka na życzenie biała i powiem szczerze, że bardzo się do niej przekonałam. Mały obrazek, to prezent urodzinowy. Starałam się klimatycznie dostosować do dużego. Wszystkiego najlepszego Jadziu.









    Witam nowych obserwatorów, dziękuję za komentarze i obiecuję, że po świętach wrócę do normalności i częściej będę zostawiać u Was komentarze. Teraz tylko zaglądam i znikam.

41 komentarzy:

  1. весна....нежность...очень красивая...тонкая работа ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo o to mi chodziło. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Och, ten malutki mnie urzekł szczególnie, choć uwielbiam też tulipany :) Ale koszyczek jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności jak zwykle. Nie miałaś wczoraj czkawki?? Na spotkaniu robótkowym rozmawiałyśmy o Twoich dziełach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! Nie miałam, ale cieszę się Janeczko, ze jak są wstążki, to goszczę Cię u siebie i bardzo mi z tego powodu miło. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudne tulipany, a malutki wiosenny bukiecik rewelacja. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę taki sam jak ten malutki ! :) Ale kolorystyka mi obojętna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna na Twoich obrazkach...śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już każdemu dusza rwie się do wiosny. pozdrawiam.

      Usuń
  7. Mnie powalają te maleństwa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Ci kiedyś Beatko naparstek wyhaftuję wstążeczkami. To by było wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach...jakie te tulipany są CUUUUUDNE!!!!
    a ten maleńki obrazeczek skradł moje serduszko:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, delikatne obrazki. Wszystkie Twoje tulipany, w każdym kolorze i w każdej odsłonie przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie chcę się powtarzać ale te obrazki są prześliczne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba piękne ale te maleństwo to mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne, jak prawdziwe, suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne. A ten malusi, ileż wymagał precyzji.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy malutkich jest więcej pracy niż przy dużych, ale bardzo lubię je robić. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Dziekuje Ci Kochana!!! Nawet nie wiesz jak sie ciesze!Nie moge sie doczekac dnia kiedy do mnie przyjada.W tym dniu wiosna rozkwitnie nie tylko w moim domu ale i w calej Norwegii.A wszystko to dzieki Twoim zdolnym dloniom.Dziekuje Ci bardzo Danusiu!Nawet nie wiesz ile radosci mi sprawilas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, ze Ci się podoba. Zawsze jest jakaś obawa. Uff.

      Usuń
  16. Dla mnie to jakaś magia te Twoje dzieła ! Dopracowane wszystko w detalach , ten listek opadający i lekko pożółkły , te barwy i sznurek i to maleństwo ... no brak słów ! Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, dopracowane perfekcyjnie, jak wszystkie Twoje kwiatowe obrazki!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pastelowe tulipany i ta biała rameczka-rewelacja.Przy tej zimowej pogodzie taki obrazek wprowadza wiosenny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te Twoje obrazki, ich widok zawsze wywołuje miły nastrój :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne obrazki. Delikatne, gustowne i zarazem romantyczne. Serdecznie gratuluję smaku i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te maleństwa w koszyczku, delikatne i pastelowe - cudo! Tulipanki delikatne też :)ale ja sie uzależniłam od takich bukiecików w koszach. Tęsknie za latem...
    Oj, chyba muszę Cie "przyatakować" o wykonanie takiego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cuda jestem w szoku, piękne, delikatne, romantyczne, dopracowane w każdym calu. Cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anstahe..przepieknie..delikatne..z ogromnym wyczuciem podmalowane, takie ulotne..gratuluje.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne te tulipany, tak pełne delikatności, świetliste. mały bukiecik równie uroczy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest poezja,wszystko jest tak subtelne delikatne i urocze ,jesteś wielka.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuda! Delikatne, eteryczne, subtelne cuda!

    OdpowiedzUsuń
  27. to jest piękne .....
    Ajka

    OdpowiedzUsuń