niedziela, 23 września 2018

Wracając do mojej środy

z poprzedniego posta, kiedy emocje po niespodziance od Reni nieco opadły, zadzwonił telefon z prośbą o COŚ dla czterolatki i że na pewno coś wymyślę. Miałam dwa dni i skrzata w postaci tułowia i głowy oraz sweterka bez rękawów. Zabrałam się więc do pracy i przez te dwa dni szalałam. Kiedy w czwartek wieczorem posadziłam moje tworki na fotelu, cieplusieńko zrobiło mi się na duszy. Chyba nigdy nie pozbędę się uczucia maleńkiego żalu, że wychodzą z domu. To jest jednak tyle godzin pracy, że część mnie zawsze w każdej pracy zostaje. Te powstał też z myślą o zbliżających się świętach.




I tuż przed wymarszem

Miłej niedzieli!


19 komentarzy:

  1. Urocze ludki.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo! Można się w nich zakochać, nawet nie będąc dzieckiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skrzaty. Wcale nie maluśkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu słodziutkie skrzaty. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo gadać...Są piekne...Masz super pomysły....Gorąco całuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam ma Święta cały rok, bo Twój skrzacik siedzi na kanapie od grudnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. one są świetne na każdy dzień i okazję :)
    moje schowane czekają na okres świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, słów brakuje, by zachwyt opisać! A rękawiczki na sznureczku...! Bossskie te Twoje stworki! :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są a Twój żal, że odchodzą doskonale rozumiem, ale pięknem z innymi dzielić się trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że Ci zal jak w swiat idą. Zeby skrzata stworzyć, trzeba go sobie wyobrazić, tchnąć w niego duszę. A one swoim wyglądem przekazują tyle emocji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobnie. Dobrze, że przynajmniej zdjęcia zostają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzaty są czadowe. Ja też żegnam zawsze z żalem moje szyjątka ale wiem, że w innej rodzinie będzie im dobrze )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze nieustająco podziwiam ogrom pracy i serca, jakie w ich wykonanie wkładasz! Ale są wspaniałe :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń