piątek, 22 lutego 2019

Zające rządzą!

I jeszcze kilka do uszycia zostało. Liczę na to, że każdy już wypatruje wiosny i mój nadmiar zajączków jeszcze Was nie znudził. 


Igielnik dla Reni z postarzanego płótna. Do dużego ślimaka dołączył malusieńki.
Od Reni dostałam wiele wspaniałych rzeczy, wśród nich wymarzoną tacę:

Kochana Renia naszyła mi poduszeczki do igielników. Ilość wskazuje na to, że Renia zrobiła zapas na lata, żebym jej głowy nie zawracała.

A na koniec pierwsza z nowej serii tilda. Pewnie będą różne odbiory tej nowej propozycji. Ja już ją ukochałam i teraz będą nowe próby



9 komentarzy:

  1. wspaniałe niespodzianki od Reni i śliczne szyjątka, a moje serce skradła dziś króliczka w rózowym kompleciku.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danuś tworzysz w takim tempie, że mam zaległości jak stąd do Krakowa ;)
    Wszystko jak zwykle u Ciebie, piękne.
    Ale kicaje w tych wełenkach po prostu mnie powliły! Dlaczego mi ich nie pokazałaś???
    A o igielniczek taki śmieszniasty to ja się uśmiecham :) od ucha do ucha. Proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zajączki superowe! Ale pierwszy szaraczek w tych słodkich spodniach wygląda obłędnie!!!
    Prezenty od Reni prześliczne.
    A nowa Tilda gdyby tylko była blondynką to by wyglądała zupełnie jak ja:)))) Bardzo mi się podoba:))) Ma cudną sukienkę i okulary!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu jesteś wielka. Cudne zajączki, piękna nowa tilda, igielnik śliczny.Podziwiam Twoje szyjątkowe mistrzostwo, a Renia wielkie serce ma i w obdarowywaniu nie ma sobie równych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatka ma rację, tworzysz w tempie " 22, klocki w zęby " ( dla niewtajemniczonych najszybsze tempo wiosłowania galerników ). Wszystkie postaci cudne a w każdej szczególnie zachwyca jeden element. A teraz zgaduj co i gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, zajączki wymiatają! Są cudne! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Kochana:)))zające rządzą:)a ten w szarych gatkach, gość!!!te gatki są ekstra:)))bardzo ciekawa nowa Tilda:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te zające! Ten szaraczek, podobnie jak Bożenkę, oczarowuje mnie spodenkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te Twoje zajączki. Co jeden to fajniejszy, a stroje po prostu powalają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń