niedziela, 14 kwietnia 2019

Maszeruje wojsko...

Tak, tak, bo to już cała armia. Przesiedziałam z moimi szyjątkami mnóstwo czasu, stąd taka kolekcja.
   Teraz przymusowa przerwa. Ze względu na strajk, zjechały dzieciaczki, więc cały mój czas teraz dla nich. Sytuacja w oświacie bardzo mnie smuci. Jestem całym sercem za nauczycielami i pracownikami oświaty, bo wiem na czym ta praca polega. Moja mama była nauczycielką, ja również i moja córka nie inaczej. To ciężki kawałek chleba i zawsze z bólem serca czytam albo słucham, jak to im dobrze, bo tyle wakacji i tyle wolnego. Gdyby tego wolnego nie było, to i nauczycieli by nie było, bo psychika ma swoje granice. Trzeba bardzo kochać dzieci  i oddać im całego siebie, ale potem trzeba się zregenerować, aby  wrócić do nich ze zdwojoną siłą. A to wiele kosztuje. Kochani nauczyciele! Walczcie, bo godna płaca Wam się uczciwie należy!
A to moja brygada:




A w międzyczasie kawowa tilda

Są pisanki na tapecie, lekturki w czytaniu i wszelkie staranie ze strony dziadków, żeby komputera było jak najmniej. Pisanki Stasia i Antka

Miłej niedzieli!

11 komentarzy:

  1. Armia prześliczna i kawowa panienka przesłodka.Ale,ale wnuki masz mega zdolne, pisanki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ta czerwona parka daje czadu choć to nie koniecznie moje kolorki tak za serce chwytaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!! Podziwiam ile i JAK to robisz!!! Wszystko idealnie dopracowana. Wspaniałe.
    Jajka też mi się bardzo podobają:)
    Ps. A co do nauczycieli, to masz rację, że są niedocenianą grupą zawodową... Oby im się udało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw Danusiu podziękuję za te słowa wsparcia, są niezwykle ważne i odważne w tym całym zakłamaniu i nienawiści wobec siebie. To jest to co przeraża mnie w naszej polskiej rzeczywistości najbardziej, nie tylko teraz, gdy jako nauczyciel walczący o prawo do godności i jakość edukacji jestem adresatem tej nienawiści, ale w ogóle. Ciągle wierzę, że Ci "na górze", niezależnie od preferencji i przekonań kiedyś zrozumieją, że siłą narodu jest wspólnota i wzajemny szacunek. Tylko, ze wierzę coraz mniej...
    Twoja armia jest cudowna a pisanki są dowodem tego, że wszystko ma swoje dobre strony, nawet strajk:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna armia, perfekcyjnie wykonana i cudnie zaprezentowana. Pisanki śliczne bardzo, pogratuluj dzieciakom. Co do strajku , uczucia mam mieszane, zgadzam się z frustracją nauczycieli i rozumiem ich żądania, ale chwilami forma protestu nie przystaje do powagi sytuacji i zachowań, jakie zawodowi nauczyciela i wychowawcy są przypisane. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ci dziadkowie to są kochani....Słodziaki powstały....Uszate wojsko super...U mnie by nie zmarzły...Dzisiaj znowu było -4 C...Gorąco całuje pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosas tus conejitas y tu muñeca

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zające i jajeczka. Wszystko w sam raz na Wielkanoc :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie niezła armia :) A pisanki dzieci piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tworki cudne

    dzięki Ci kochana za te słowa wsparcia!

    OdpowiedzUsuń