sobota, 30 listopada 2019

Od dobrego duszka

przyszedł wór niespodzianek. Nie, nie, nie przesadzam! Stosy cudownych przydasi, a że Renia doskonale wie, czego mi potrzeba, to mam co robić, przez następne miesiące.


Prawda, że nie przesadziłam? Mało tego, Renia dołączyła karteczki
I wisienka na torcie: dwa krzyżykowe obrazki do mojej pracowni
Renatko, kochana jesteś! Za wszystko wielkie dzięki.
A na koniec moja zimowa tilda

I miodzik od pana Eliasza w moim ubranku
I choć trudny był to tydzień, bo walczyliśmy dzielnie z zapaleniem płuc Antka, to świadomość, że ma się tak wspaniałych ludzi wokół siebie, daje wiarę w bezinteresowną dobroć. Bo to jeszcze nie koniec: wczoraj nadeszła niespodzianka od Duśki, ale o tym następnym razem. Pozdrawiam i dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.

11 komentarzy:

  1. Dobro przyciąga dobro! Sama masz wielkie serce i jak widać przyciągasz jak magnes kolejne.
    Piękne rzeczy otrzymałaś! Same skarby.
    Tilda fantastyczna!!! Aż chciałoby się pójść z nią na łyżwy;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych rzeczy... Obie z Renią tworzycie prawdziwe cudeńka. Dobro wraca.:) Ściskam serdecznie i życzę Wam zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tildy mega piękna. Prezentow masa ale to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście wór, no wór samego piękna. Przecież tu w blogowym świecie jest tylu wspaniałych ludzi. Czasami aż mnie to szokuje. Cudowna Renia, czytam, patrzę i się wzruszam. Twoja panienka zimowa jest fantastyczna, a ja kocham zimę i zachwycić się musiałam. Ma w sobie ducha zimy. :) Pozdrawiam i zdrowia życzę Ci i Twoim bliskim! Uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała niespodzianka tyle dobroci :) Cudna tilda :) Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie niespodzianki:))dostawać i robić:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności dostałaś. Na pewno wyczarujesz z tego coś pięknego. A propos czegoś pięknego, Twoja Tilda mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry duszek znów na bogato zadziałał. Ogrom wielu przydasi, które Ty na pewno doskonale wykorzystasz. Tilda? brak słów. Piękna jest, taka czysta i zimowa.Jestem zachwycona Danuś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ile darów dostałaś super...Obrazeczki z maszynami urocze...Zimowa łyżwiarka piękna...Twoje transfery są piękne...Buziaki gorące ...

    OdpowiedzUsuń