środa, 12 września 2012

Zimowe podusie

    Bardzo lubię swoje transferowe poduszki, szczególnie te na postarzanym płótnie. Pięknie wtapiają się w klimat naszego wypoczynkowego miejsca, jednak każdy kto przysiada na kanapie, łącznie z nami, korzysta intensywnie z ich miękkości. Wyglądają po krótkim czasie tragicznie, wymemłane, na pewno nie są ozdobą. Długo myślałam i zrobiłam, mam nadzieję, poduszki długoterminowe. Jedna z oliwkowej wełny, druga - beżowej. Dzisiaj ta pierwsza, na drugą nie starczyło sił, chociaż środek z wełny już zrobiony.
     Spróbowałam też lampionik z siatki hodowlanej. Tak jak instrukcja łatwa, wykonanie piekielnie trudne. Masa błędów, ale nie poddam się i następnym razem będzie lepszy.


19 komentarzy:

  1. Fajna podusia. Do czegoś z siatki też się przymierzam,siatka kupiona,gałki z szuflad wygrzebane,tylko trochę się boję :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wcale nie jest łatwe. Trochę już wiem więcej, ale ręce podrapane i efekt póki co średni.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szalenie podoba mi się podusia!!! Długoterminowa:)))))) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta długoterminowa... a nazwa fantastyczna. Też lubię te nie miętoszące się, chociaż podobają mi się i te, które się miętoszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się te miętoszące przestały podobać, bo mało tego, że na postarzanym płotnie, do tego wygniecione, wyglądały bardzo niechlujnie. Tu mam pod spodem porządne grube płótno, więc moze będą na dłużej. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. A MOJE LNIANE WYMIĘTOSZONEEEE...ALE JUZ SIE PRZYZWYCZAIŁAM:)))...ŚLICZNY KLOSIK:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł:) Lampion też świetny. Siatka hodowlana, powiadasz?????? Pozdrawam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampion powinen być świetny, ale cóż. Opanuję go jeszcze.

      Usuń
  6. Fajne ubranko na podusię :-)
    Ja tez przymierzam sie do klosza z siatki , ale właśnie mi sie zdaje, że trudno.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno. Siatka jest mało elastyczna. Czytałam instrukcję w Jagodowym zagajniku i wydawać by się mogło, że to nic trudnego, a jednak.

      Usuń
  7. Pierwsze koty za płoty. Sama nawet się nie przymierzam do takich robótek. Niestety talentu takowego niet :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę. Mam wrażenie,że mało jest rzeczy, których nie potrafisz. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Zima nadejdzie szybciej niz myślimy to dobrze ,że się zabezpieczasz w pore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niech przychodzi jak najpóźniej. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Urocza podusia i fajny pomysł z klosikiem - serweta przepiękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. "Długoterminowa":) super.Bardzo fajna.Lampion również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń