poniedziałek, 27 lutego 2012

Różany post

    Wczoraj miałam wyjątkowo wstążeczkowy dzień. Siłą rozpędu zrobiłam drugi obraz - tym razem róże. Nic na to nie mogę poradzić, że to tak wciąga. Dzisiaj pochowałam głęboko do kufra wszystkie wstążki, bo jak nic zabrałabym się za następny. W głowie kotłuje mi się kolejny pomysł, taki ogrodowy, wiejski.




    Te dzisiejsze kwiaty dedykuję wszystkim babciom. I chociaż ten szczególny dzień mamy już za sobą, to każda chwila jest dobra. Babcia siedząca na krzesełku melduje się na moim blogu po raz ostatni. To ujęcie jest dla mnie tak wzruszające, że mam ogromny sentyment do tego zdjęcia.



    Druga babcia w podobnym klimacie, sama nie wiem skąd wziął się u mnie taki wizerunek babci. Może to stereotop utrwalony przez lata? A może to na wzór i podobieństwo mojej babci? Nie wiem, ale szalenie lubię te dwie figurki i są mi bardzo bliskie.



    Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie dzisiaj odwiedzili. Do wieczora jeszcze daleko, a było ich prawie 70. To cieszy. Dzięki , Janeczko.

8 komentarzy:

  1. Jakie te babcie... klimatyczne? I prawda wzruszające. Nie przeczytałam jeszcze Twojego bloga całkiem, więc nie wiem, jak są zrobione. Ale bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie tworzysz majstersztyk!Babcie sa cudowne i bardzo cudnie wykonane.Roze boskie.
    Srdecznie pozdrawiam Cie zdolna duszyczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dwóch miesięcy jestem babcią. No może nie tak starą, jak te ze zdjęć, ale zawsze... A kwiaty są przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te kwiaty!!! Naprawdę rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez ten haft wstążeczkowy to spać już nie mogę. Wszystko jest super ale te wstążeczki przyprawiają o szybsze bicie serca. Pozdrawiam serdecznie:)

    Aha, zlikwiduj weryfikację obrazkową Twoich komentarzy, bo to naprawdę utrudnia komentowanie. Pewnie wtedy komentarzy będzie więcej. Ewa to fajnie opisała tu
    http://evejank.blogspot.com/2011/01/poncho-i-noworoczna-prosba-uwolnijcie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczka ma rację co do szybkiego bicia serca i co do weryfikacji obrazkowej. Robisz niesamowite obrazy! a jako babcia-dziękuję babciowo za dedykację. Babcia na krzesełku jest bardzo ujmująca. Te postacie dają do myślenia i są symbolem( przynajmniej dla mnie). Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za podpowiedź.Całuję Was dziewczyny. Jutro coś się zaradzi z tą weryfikacją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te figurki... jesteś po prostu świetna w te klocki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń