niedziela, 13 grudnia 2015

No to niech też

będzie u mnie świątecznie. Najpierw to, co zrobiłam, a potem przechwalanka. I tu słyszę odgłos zamykanych komputerów, ale ja i tak będę się chwalić.
Moje dzieło - dodam, że to była ciężka, fizyczna praca. Za cudownie pachnące ciasto dziękuję Geni i Wojtusiowi, moim kulinarnym guru.
    Od Reni przyszła przesyłka. Po raz drugi Renia obdarowała mnie po królewsku. Jak zwykle było tego tyle, że zapomniałam sfotografować pięknie haftowanego na lnie jaśka i serwetki, bo zaraz ją położyłam na stoliku. Nadrobię to następnym razem. Reniu, bardzo, bardzo dziękuję za wszystko, szczególnie za ramki!!!
Uleńce również dziękuję za życzenia i przepiękne ozdoby choinkowe. Jesteście kochane.
    Ostatnio posypały się prośby o przesłanie jakichkolwiek prac na kiermasze dobroczynne. Jestem Waszym dłużnikiem, bo na moją prośbę o udział w pomocy dla Mikołaja, odezwały się tłumy, więc staram się jak mogę, aby sprostać zadaniu. Zapewne nie wszystkim uda mi się pomóc, robię, co mogę, ale nadrobię następnym razem.

28 komentarzy:

  1. cieszę się się ,że ci niespodzianka się spodobała...
    no Czacz też odwiedzam pod Twoim kontem upodobań:)
    ale super te pierniki ozdobiłąś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniki śliczne! ja nie mam do nich cierpliwości:) prezenciory boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodko oj wspaniała produkcja piernikowa :) Cudne prezenciki dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki wyglądają tak apetycznie. Ja niestety nic nie zrobiłam, a prezenty śliczne:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniki wyglądają imponująco a prezenty wspaniałe. Dobro rozsiane - kiełkuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Ty już pierniczki ma przygotowane, a ja daleko w polu i ze sprzątaniem i z piernikami :)
    Prezenty boskie :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogłaszam nową strefę czasową, przed pierniczkami i po pierniczkach ;)

      Usuń
    2. To ja nadal jestem w tej strefie "przed"... :)

      Usuń
  7. U Ciebie błysk, prezenty cudniaste, a pierniczki wyglądają apetycznie, fajne, że będę miała okazję jednego skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki i prezenty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilość cudnie fantazyjnych pierniczków przyprawiła mnie o ślinotok ;)) Ogrom pracy!
    Prezenty wspaniałe przyciągają oko kunsztem wykonania!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierniczki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierniczki są tak apetyczne, że ślinka leci....Jesteś warta nie takich prezentów....Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jakie prezenty dostałas!!!!
    Muszę się nauczyć w końcu pierniczki robic...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierniczkowa zabawa nadal przed nami a czas ucieka:-)
    Twoje są po prostu idealne:-)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje juz upieczone dawno, ale dekorację zostawiłam sobie na ostatnią chwilę:)
    Twoje, Danusiu, wyglądają zjawiskowo, aż będzie żal je jeść, każdy mozna byłoby oprawić w ramki, to by była ozdoba!
    Pozdrowienia najcieplejsze:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierniczki wyglądają rewelacyjnie! Prezenty dostałaś super, szczególnie ten "obraz" czy zawieszkę na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne pierniki! Szkoda, że tak późno, pokazałabym je w piśmie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierniki to żmudna praca:)))ja na szczęście scedowałam je już parę lat temu na córkę,której się jeszcze chce ozdabiać te maleństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas ciągle nie ozdobione. Chyba dopiero przed samymi Świętami się za to wezmę. A kwestii kiermaszów, to ja nie dałam rady w tym roku. Dlatego już teraz zaczęłam szykować na ten przyszły!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pierników ! Wyglądają smakowicie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierniczenie jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu pierniczki powalają :) Aż mi tu zapachniało :)
    A Renia to bardzo utalentowana dziewczyna :) Sama posiadam mały hafcik w jej wykonaniu więc wiem co piszę.. Przepięknie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo pierniczki są zniewalające,też by mógł mi ktoś takie zrobić,bo nie mam cierpliwości do wałkowania i wykrajania,tym bardziej podziwiam :)
    Prezenty śliczne,trafione jak widzę :)
    Pozdrawiam Danusiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń