wtorek, 3 grudnia 2019

Ruszyłam z kopyta

Wczorajszy dzień był mało twórczy. Cały dzień szyłam portki dla moich skrzatów, bo zostawiłam to, czego nie lubię na koniec. No to się wczoraj pomęczyłam: dziewięć par, to było wyzwanie. Ale się udało i zarówno skrzaty, jak i zajączki, mają już spodnie.






A w piątek Duśka zrobiła mi cudną niespodziankę. Ja uwielbiam takie bombki, a tym razem Duśka wyczarowała światełka. Dzięki kochana!

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Po południu usiądę z kawką i zajrzę do Was. A teraz do pracy!

13 komentarzy:

  1. Jakie one piękne i cieplutko ubrane a i elegancko ubrane.Prezent prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace ! A bombki ze światełkami zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię serdecznie W ten chłodny wtorkowy zimowy czas brrr...
    właśnie sobie siedzę na kanapie i Spoglądam przez balkonowe okno pięknie słońce odbija się na kominach a chmury wyglądają niczym malowane🤗
    Miło tak sobie siedzieć i beztrosko patrzeć w okno.
    Twoje skrzaty i zajączki Wyglądają uroczo A to zimowe sweterki wyglądają bajeczne 🎄
    Życzę ci miłego wtorku i kolejnych wspaniałych Skrzatów i zajączków niewątpliwie będą pięknie wyglądać w ten świąteczny czas .

    ✨odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swojej przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkcja skrzatów i zajączków NIESAMOWITA!!! Wszystko cudne!
    ps. a takie same światełka mam od Dusi tylko w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje skrzaciki, zajączki, ślicznie ubrane w ciepłe sweterki, i chociaż nie lubisz szyć niektórych części ubrania to dobrze ze zadbalas by było kompletne😊W światełka sa łucznictwa bym takie chciała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe skrzaty i zajączki.:) Buźka sama się do nich śmieje. Super prezent dostałaś od Dusi.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te nowe skrzaciki w zimowych strojach, nawet sesja w otoczeniu przyprószonych śniegiem krzaczków. Serdeczności i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze i tak pięknie odziane. Mój już czeka, aby przy kominku przysiąść i przygotowania do Świąt nadzorować. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne...Aż by się chciało być dzieckiem...Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne gatki i bombkowa dekoracja! Pozdrawiam i Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń