czwartek, 6 sierpnia 2020

Powoli się ogarniam

i wykorzystuję wakacyjną przerwę na domowe sprawy. Powstało mnóstwo prac, zdjęć, niestety, niewiele, ale chociaż kilka z mojego ostatniego kiermaszu.

Myszowate szaleństwo trwa.
Lawenda też była i powstał taki komplecik

A to już z kiermaszu
Miałam fazę, jakby powiedziała Beatka, na maleństwa i jeszcze mi nie przeszło.
Lawendowe skrzaty też były.
Nowe laleczki.
A następnym razem ślubna para. Pozdrawiam. Dziękuję za wszystkie komentarze i do usłyszenia.



16 komentarzy:

  1. Tworzysz piękny świat pomagający dzieciom i nie tylko marzyć. :) Fantastyczne prace, wszystkie. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, kiedy słyszę tak cudowne słowa. Dziękuję.

      Usuń
  2. Przepiękna galeria stworzonek
    Myszki urocze a lale jak damy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stworzone przez Panią Stworki bardzo urodziwe. Lawendowe skrzaty superaśne!!! Czekam na ślubną parę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie szyjątka cudne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bożenko. Dzisiaj swój czas przeznaczam na nadrabianie blogowych zaległości, więc i Ciebie odwiedzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Z radością spostrzegłam, że wena Cię nie opuszcza i coraz to nowe stworki pojawiają się na blogu. U mnie faza na ręczny patchwork ;) a wolne chwile poświęcam na szukanie tanich tkanin. Niestety wygląda na to, że dawne sklepy z resztkami odeszły w niebyt.
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś. Cudowną technikę wybrałaś i jestem ciekawa co dalej powstanie.Ja wykorzystuję każdy skrawek, bo materiały drogie, a potrzeba szycia maseczek spowodowała, ze materiały bardzo zdrożały. Myślę, ze dziewczyny cię wspomogą i będziesz mogła dalej ruszyć. Napisz jak duże muszą to być kawałki.

      Usuń
  6. Danuś, wszystkie szyjątka urocze jak zawsze.
    Pewnie każde znalazło swojego opiekuna.
    Faza to ważna sprawa 😉
    Moja też nadal ma się dobrze chociaż powoli zauważam rysy... bo ciągnie mnie w inne kierunki 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faza zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Nawet jak mi smutno.Już zawsze bedę cię kojarzyła z tym słowem.

      Usuń
  7. Danusiu, Twoja pracowitość jest powalająca! Chylę czoła. A wszystkie prace zachwycają niezmiennie :-)
    Pozdrowienia serdeczne ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jakbym przeżyła, gdybym nie mogła złapać igły czy drutów.Sama wiesz, Aniu, jak to jest. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu ile wspaniałych zabawek.
    Tylko podziwiać tyle tego same cudeńka .
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuantos trabajos bonitos!! precioso tu stand!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na Twoje prace serce się raduje! Tyle radości zaklętych w szyjątkach i dziergadełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne wszystkie szyjątka, dopieszczone kolorystycznie i w szczegółach :-)

    OdpowiedzUsuń