niedziela, 1 sierpnia 2021

Trochę nowości

 a reszta ta sama. Coraz trudniej pisze mi się posty, bo wiem, że nic nowego się nie pojawia. Same odgrzewane kotlety, więc po co przynudzać. ale w końcu zabrałam się za lalki i wciągnęło po uszy



Było ich kilka, te są ostatnie. Tildy też były i będą



A to moja perełka


Chłopcy na wakacjach u babci poszli w morskie klimaty



Na bieżąco suszą się zioła, więc i nowe transferowe słoiczki


Do zobaczenia i usłyszenia. dziękuję, że zaglądacie pomimo mojej znikomej obecności.

15 komentarzy:

  1. Ale piękne. U Ciebie nigdy się nie nudzę. Nieustannie podziwiam Twój talent. Pozdrawiam serdecznie 🍒🥀🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj, pokazuj wszystko!!! Te szyjątka są cudne i za każdym razem inne, nigdy się nam nie znudzą🤩. Fantastyczne łódki🤩. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie prowadzę bloga ale często wpadam na takie jak ten.Robisz i pokazujesz cudeńka! A te laleczki na pierwszym zdjęciu skradły moje serce od pierwszego wejrzenia!Są cudne. Cała reszta oczywiście też, a wszystko takie dopracowane, dopieszczone...podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W rękodziele wspaniale jest to, że nic nigdy nie jest takie samo! Skąd pomysł, ze moglibyśmy się znudzić podziwianiem Twoich prac? Ja poproszę jak najczęściej!
    Lale są wspaniałe! A wiesz, że właśnie szukam odpowiednich patyków, żeby zrobić taką żaglówkę :) Jeśli się uda, będzie zrobić moją łazienkę .
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje lalki są dla mnie najpiękniejsze i najbardziej oryginalne, które z wielką przyjemnością zawsze podziwiam. Każda zawsze ma spersonalizowane dodatki i dopracowaną stylówke... i to je wyróżnia :) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, mi się nigdy nie znudzą Twoje prace:) Te laleczki z pierwszego zdjęcia mają niesamowite czapeczki! To doskonały pomysł by ubrać je w ten sposób. Tildy i żaglówki też zachwycają!
    Ps. I dziękuję za słowa wsparcia:*

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, nuuuuda ;)))) Wciąż pokazujesz wspaniałe, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju i takie Twoje prace, ale przecież o tym doskonale wiesz, to po co o tym wciąż pisać...
    Jesteś mistrzynią!!! Twoje prace mogę oglądać wciąż i wciąż podziwiać Twój talent, i nigdy mi się nie znudzą. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu żadne odgrzewane kotlety.
    Uwielbiam oglądać cuda które tworzysz.
    Takie lalunie to by można nawet kolekcjonować i oczywiście Aniołki.
    Nigdy nie mam dość oglądania Twoich prac.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Te statki są mega fajne:)))Lale urocze:))Fajnie ,że wciąż coś robisz:))ja siadłam na laurach i nic się u mnie nie dzieje robótkowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lale cudne jak zwykle dopracowany każdy mały szczegół - śliczne lale z lawendą :) Statki fanie wyglądają brawo dla wnuków. Zazdroszczę cudnych słoiczków i własnych ziół. Ja mam jeszcze od ciebie słoiczki na kawę i herbatę - cały czas w użyciu. Uściski przesyłam -Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje odgrzewane kotlety. Wszystko piękne a chłopaki nieźle dali czadu

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.
    화성출장샵
    의정부출장샵
    동해출장샵
    삼척출장샵
    속초출장샵
    원주출장샵

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite, że robisz tyle przeróżnych rzeczy i wszystkie są piękne. Widać, że masz rękę artysty. Pozdrowienia, Hikvision

    OdpowiedzUsuń