czwartek, 20 lipca 2017

Są takie spotkania

które na zawsze zostają w pamięci. Takie, kiedy żal każdej chwili, gdy już miną.  Spotkania, z których czerpiesz energię ze wszystkich sił, bo mądrości i rad tysiące. Spotkania, w których ludzie są wyjątkowi - życzliwi i dobrzy, a ja kocham dobrych ludzi. Kiedy czas biegnie jak szalony i uświadamia w końcu, że to już moment rozstania, a planów wiele jeszcze było ... Ale może jeszcze kiedyś, bo tyle spraw do załatwienia, a i robótki też czekają.
 Uleńko, Anielska Szpuleczko, dzięki za te kilka dni. Było pięknie, było radośnie. To wielkie szczęście, że mogłyśmy się spotkać.
Było trochę twórczo, trochę krajoznawczo i trochę leniwie.

Kloszard Sylwii
Sylwia na urlopie, a jednak w pracy, a Uleńka skupiona nad ubrankiem i postacią.
I kloszard Uleńki
Na wycieczce

Otrzymałam też ogromną ilość przydasi. To był szok.



Prawdziwe szaleństwo. Teraz zaczynam działać.
A  w następnym poście niespodzianki od Ani, Krzysia i Kasi. 

31 komentarzy:

  1. Super są takie twórcze spotkania. Cudny ten klaszard . Przydasie to rzeczywiście szaleństwo, ale Ty przecież niczego nie zmarnujesz. Pozdrawiam wakacyjnie . Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata wybierałam się na Mazury i w końcu Mazury przyjechały do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla takich chwil warto żyć....Chwilo trwaj wiecznie....Cudowny czas we wspaniałym towarzystwie. Warsztaty genialne...Powstał super pracowity mnich...Dziękuje kochana za wszystko a przede wszystkim, że jesteś...Gorąco całuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie! i jakie twórcze:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Wam fajnie dziewczynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super :_) bardzo lubie takie spotkania :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ miałyście spotkanko! Zazdraszczam :) Szkoda, że mnie nie przygarnęłyście :( Ale i tak cieszę się z Waszej radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze długo będziemy je pamiętać. Dziewczyny fantastyczne,

      Usuń
  8. Wspaniale spędzone chwile, przyjemne i twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale było fantastycznie, nawet nie potrafię sobie do końca wyobrazić, a już marzyć, że kiedyś ... to się całkiem boję, bo moje marzenia się nie spełniają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko marzenia się spełniają ... Tylko jakby co, to proszę o pamięć o mnie :)

      Usuń
    2. Moje się nie spełniają, więc nie do mnie ta prośba o pamięć :)

      Usuń
  10. Piękne i twórcze spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Estupenda reunión.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe chwile..super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. To najwspanialsze spotkania. Nic nie zastąpi kontaktu z drugim człowiekiem, a wy jesteście takie chodzące talenty więc nie dziwię się, że powstały cudne prace. Przydasie super. Już Ty wyczarujesz z nich cudeńka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zapomnicie tych chwil:)super spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  15. To co mnie u Ciebie spotkała na długo zostanie w pamięci ;-) Bardzo dziękuję za wszystko !!! do następnego ;-) a mój kloszard podbił serca !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite, niepowtarzalne przeżycia... to jest to !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam na FB zdjecie Uli w ogrodzie, to wiedziałam że to u Ciebie. Zazdroszczę bardzo takiego twórczego spotkania! Pozdrowienia dla super babek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful group and interesting handmade. Greetings from Canary Islands

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie spotkania są świetnym sposobem na spędzenia czasu na świeżym powietrzu, z miłymi ludźmi, i jeszcze takie dzieła popowstawały! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzy wyjątkowe Kobietki, głowy pełne pomysłów a ręce nie próżnują :-) Ależ twórczy, piękny czas! A podarunki wspaniałe :-)
    Pozdrawiam Was wszystkie słonecznie i żałuję, że mnie z Wami nie było :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy ślimaczek - taka słodka damulka :). Aniołeczki wspaniałe kapitalna współpraca :)

    ตารางคะแนนลาลีกา

    OdpowiedzUsuń