sobota, 19 sierpnia 2017

Tak dawno mnie nie było

że nie wiem jak to wszystko ogarnę. Półtora miesiąca wakacji za nami, a ja nie wiem, kiedy to zleciało. Przyjaciółka żartobliwie stwierdziła, że u mnie jak na dworcu - gwarno i szybko. I coś w tym jest, bo tak własnie było. Teraz postanowiłam Wam pokazać moje drobiazgi, które gdzieś tam w międzyczasie sobie powstawały.
   Na początek ślimaczek, do którego przymierzałam się od roku, nawet części już leżały i czekały na wykończenie. Zobaczyłam go w internecie, ale rączki, to już moja inicjatywa, a parasolka od Ani-Chranny. Muszę Wam następnym razem pokazać piękną zakładkę od Ani, zapomniałam zrobić zdjęcia, ale następnym razem się poprawię.



Aniołki to pomysł Anielskiej Szpulki. Moje są łapki, a skrzydełka od Szpuleczki i Lidki.



Ten piękny stojak to prezent od Ulencji.


   Ulencją inspirowany jest też koszyczek, który jest jej autorskim pomysłem, ale mam zgodę i nawet hafty z napisem dostałam od Ulencji. Zrobiłam go do mojej porcelanowej, różowej kolekcji.


No i kolejna porcja magnesików:
Od Kasi z Retro Blue

Od Anielskiej Szpulki

Od Krzysia - mojego ucznia
Od Stefana, mojego sąsiada

   I na koniec ogromna niespodzianka: Beatka z Koralików Beaty zawitała do mnie razem z rodzinką w drodze nad morze, ze sporą kolekcją nowych magnesów. Super rodzice i super dzieci. Dzięki Beatko za spotkanie.

Wszystkim bardzo, bardzo dziękuję!!!  To jeszcze nie wszystko, ale zostawiłam część na następny post..

19 komentarzy:

  1. Ślimaczek, aniołki, chlebaczek - świetne. A kolekcja magnesików rozrasta się imponująco!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyjątka cudne. Aniołeczki bardzo urokliwe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spora gromadka pieknych Anielic, a ślimaczek , rewelacyjny i bardzo ciekawie wykonany. Podziwiam!!! Kolekcja magnesików widac że rosnie w ni4esamowitym tempie dzieki przyjaciołom i zyczliwym osóbkom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaczki jeszcze powstaną, bo mam w głowie nowe pomysły.

      Usuń
  4. Ślimaczek przesłodki, ale mnie urzekły aniołki-cudne!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam je pierwszy raz u Anielskiej Szpulki i od razu je pokochałam.

      Usuń
  5. Aniołeczki są prześliczne i takie inne, a już sądziłam, że w anielskiej kwestii nic mnie nie zaskoczy, jednak to ślimaczek skradł moje serce, taki z niego słodki okaz. Przy takim tempie przebywania nowych magnesów, przyjdzie Ci dokupić drugą lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenuś planuję farbę magnetyczną i kawałek ściany na magnesy, a w razie czego druga lodówka czeka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ślimaczek - taka słodka damulka :). Aniołeczki wspaniałe kapitalna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, pani ślimakowa jest super...Kolekcja aniołków cudowna...Koniecznie farba magnesowa w starej ramie bo magnesów coraz więcej....Gorąco pozdrawiam...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pero que trabajos tan bonitos!!! me encanta el caracol tan simpático y los angelitos, besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te szyjątka ,a te aniołki są prześliczne ,koszyczek bajeczny :))))))wspaniałe prezenty ,a magnesiki ode mnie dołączą do kolekcji :))))buziol

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczne laleczki :), jak zwykle wykonane z wielką starannością.

    ตารางคะแนนลาลีกา

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace cudne, po prostu mistrzostwo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu kochana mi tez było miło Was poznac. moja cała familia Wami, Waszymi lokatorami domowymi, Waszym domem zachwycona. Jak poczatkowo "narzekali" co ta mama wymyslila wyszli najedzeni, pelni dobrej energii, zabawieni, z prezentami. To my dziekujemy za goscinę, było cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu ślimak-owa jest tak zalotna dzięki tym rączkom że aż się sama buzia do niej cieszy :D

    OdpowiedzUsuń