niedziela, 20 sierpnia 2017

Zanim znowu zamilknę

to zamieszczam z biegu kolejne szyjątka. Te laleczki widziałam wcześniej i jakoś oka na nich nie zawiesiłam. Dopiero po wizycie Anielskiej Szpuleczki, która przywiozła mi mnóstwo cudownych wykrojów i wyjaśniła jak i co, po prostu się w nich zakochałam. Raniutko zrobiłam im kosmetykę i tym sposobem mogę już je przedstawić. Kompletnie różne tildy od tych, które powstawały wcześniej.




Od Ulencji dostałam włóczkę na włosy, więc ją wypróbowałam


A siłą rozpędu powstała Bercia


Uleńka uszyła moim maluszkom cudne plecaczki. Staś i Antek już swoje zabrali, ale na Helenkę i Stasia jeszcze czekają. Uleńka jeszcze nie wie, ze Danusia w listopadzie poprosi o taki malutki dla Jasia.


I magnesiki od Ulencji i Anielskiej Szpulki

Cudna zakładka od Ani-Chranny


I magnesik od Krysi

Miłej niedzieli.

34 komentarze:

  1. Urocze lale -wszystkie starannie i pięknie szyte :-D I wspaniałe podarki :-D Podążam Twoim śladem i też zaczynam zbierać magnesiki na lodówkę ,ale tylko z tych miejsc ,które sama odwiedzam ;-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne są te laleczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nadążać za sympatiami dzieci i przyznam, że sprawia mi to wiele radości.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laleczki cudne, podziwiam prezenty, piękna zakładka :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są tak cudowne:aż nie do wiary, że zostały ręcznie zrobione!
    Jestem zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szyć zabawki, to uspokaja i daje mi ogromną radość.

      Usuń
  6. Prześliczne i niech Ci przypominają, że masz nie zamilknąć znów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę rzeczy, Basiu, powstało, więc jeszcze trochę mnie będzie.

      Usuń
  7. Ale te nowe lale cudne!!! Te tradycyjne też fajne:)
    Prezenty piękne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, och i jeszcze więcej należy się Twoim lalom, Danusiu :-)
    I podarunki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, miałyśmy odpoczywać...Ale z rozpędu zrobiłaś cudne laleczki...Z kąt ja to znam z rozpędu dekoruję swoją nicianą...Dla Ciebie wszystko co tylko pragniesz...Buziaki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, przecież wiesz, że to najlepszy odpoczynek.Teraz dopiero mogę spokojnie pokończyć rzeczy, które leżały i czekały na swoją kolej.

      Usuń
    2. Trochę zazdroszczę. Ja kompletnie ani czasu ani miejsca... no cóż. Jeszcze chyba długo tak będzie :(
      Twoje lale śliczności po prostu.

      Usuń
  10. lalki cudowne, prezenty super:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczne laleczki :), jak zwykle wykonane z wielką starannością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesympatyczne laleczki :), jak zwykle wykonane z wielką starannością.

    OdpowiedzUsuń
  13. kopara mi opadła na te piękności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu. Ja już się cieszę, ze mam teraz trochę czasu na robótki.

      Usuń
  14. Cudne lale ,a jak szmatek dokupisz ,to dopiero lale będą miały cudniste ciuszki :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie - jestem dumna z Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cos cudownego. moja Z miala dostac taka mała tildowa lale od jednej blogowej znanej kolezanki w ramach wymianki. moje ze srebra rzeczy polecialy (i to x 4 bo dla niej i 3 córek) a lalki nigdy nie dostalysmy. A A sie nawet nie odzywa na wiadomosci. przykre bo to znana osoba i bardzo mnie rozczarowala. ale mimo ze ona robi tildy od dawna to stwierdzam,ze Twoje wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  19. I zakładki i te laleczki są po prostu urocze. Do haftu niestety nie mam drygu ani cierpliwości. Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń