wtorek, 29 sierpnia 2017

A to za sprawą Anielskiej Szpulki

rzuciłam się w wir szycia. Mało tego, że Sylwia przywiozła mi ogromną ilość wzorów i wykrojów, to jeszcze dostałam oryginalne materiały na ubranka dla Tild. Są tak mięciutkie i delikatne, że w pierwszej kolejności powstały dwie jesienne.


A potem to już siłą rozpędu powstała  jeszcze letnia.


Do małpki podchodziłam dość długo, ale rozmowa telefoniczna i instruktaż od Sylwii dodał mi odwagi i jest ta pierwsza. Już wiem, gdzie ułatwić sobie szycie i na tapecie jest druga.



 Miłego tygodnia.

23 komentarze:

  1. Ale fajna ta małpa:)))Wy to macie niesamowite pomysły:))a Tildy są po prostu śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem zauroczona Tildą w zielonej bluzeczce i beżowej kwiecistej spódnicy :)))
    A ta małpka to trochę ( no nie wiem czy powinnam pisać hi hi hi) taka trochę jak Lidka :)))))))))))))) buziol

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla Ciebie! Wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak małpiatka jest tutaj ... ale nie będę się powtarzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tildy! A małpka śliczności :-) Wnuki pewnie będą miały uciechę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne lale, ale małpka urzekła mnie totalnie. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małpka jest super :) na, a tildy... cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne... a ta wesoła małpka jest rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona Twoją pracowitością !!! I bardzo cieszę się że mogłam pomóc i zainspirować .Ja też kocham Tildy ;-) ściskam mocno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pracusiu, dajesz po robocie...Jestem zachwycona aniołami a małpka powala na kolana...Gorąco całuję pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdraszczam tych umiejętności wszystkich:)
    cudne to wszystko te anieliczki same miss

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cię Danusiu... Dawno mnie tu nie było a wszystko za sprawa wakacji :) Spedzalismy wiecej czasu z dziewczynkami :)
    Dziś zajrzałam i co widzę??? Piękne Tildy i śliczną nową małpkę :)
    Cudne wszystkie...
    Tęskniłam za postami i twoimi szyciowymi cudami :)
    Pozdrawiam i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż jesteś zapracowana😊
    Tipsy śliczne ale Małpa rządzi😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo Danusia to nie potrafi zrobić tylko jedną sztukę, u Danusi to od razu hurt, a wszystko takie śliczne, że oczy bolą od patrzenia, ech... niedobra Danusia ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne lale i małpka bardzo udana. Ja lalę szyję i jakoś skończyć nie moę :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. because danusia is not able to do just one art, danusi it immediately hurt, and all so beautiful that the eyes hurt from looking, eh ... bad danusia

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego sie nie czepisz jak ta małpula wychodzi doskonale :) wow wow wow

    OdpowiedzUsuń
  18. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń