czwartek, 18 stycznia 2018

Jak miło, jak przyjemnie

kiedy dostajesz niespodzianki. Tym razem była to szczególna, a do tego trafiona w samo sedno. To Duśka zrobiła mi prezent i zupełnie nieświadomie napisała, że to przedwczesny prezent imieninowy, bo przypada dopiero w lutym, ale co tam, dłużej będę się cieszyć. Tak się składa, że urodziłam się w końcówce roku i zaraz 3 stycznia przypadają moje imieniny,  więc ze swoją nieświadomością Dusieńka wstrzeliła się w termin i sprawiła mi wielką radość. Mało tego, że jej kółeczka od lat zdobią moje okna, to teraz już mam drugą zmianę. Bardzo, bardzo Ci kochana dziękuję.
Kółeczka poczekają chwilę, aż zrobi się cieplej, okna się umyją i wtedy zawisną tam gdzie powinny.



Dostałam też piękną serwetę;

A ostatnio powstała  nowa, waldorfska laleczka. Malutka, delikatniuśka.



Bardzo, ale to bardzo gorąco dziękuję za wszystkie kartki z życzeniami świątecznymi i noworocznymi i myślę, że teraz częściej będę bywać na blogach. 

14 komentarzy:

  1. Też mam parę kółeczek od Dusi, i też zdobią okna. Cudny prezent :)
    Lala urocza, sam bym się taką pobawiła.
    Pozdrawiam i dużo słonka przesyłam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kółeczka są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prześlicznych prezentów. Będzie piękna ozdoba w oknach.
    A maleństwo śliczniusie jest.
    Wszystkiego najlepszego i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kółeczka :)
    i lala inna jak inne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne
    Ja dopiero powoli zaczyna się przekonywać do takich ozdób.
    Pierwszą obręcz wisi w oknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że tyci tyci rozweseliłam serducho, a lala przesłodka ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty i cudowna lala. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Que bonitas labores de ganchillo!!! preciosa la muñeca , besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te kółeczka, w Twoim klimatycznym domku, będą cudnie się prezentowały. Laleczka wiadomo, cała Twoja, masz swój styl, który ja już bezbłędnie rozpoznaję i nie zmieniaj go, bo te są najfajniejsze, takie jak małe dzieci, a nie takie nienaturalne chudzielce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    Animation

    OdpowiedzUsuń