piątek, 29 czerwca 2018

Skarby

Wczoraj przyszła paczka od Anielskiej Szpulki. Doskonale wiecie, ile to  radości. Jak małe dzieci obracamy w dłoniach wszystkie skarby i zastanawiamy się, co z tego powstanie. Wiedziałam, że będą oryginalne materiały Tildy i nie zastanawiając się uszyłam jedną, żeby móc się cieszyć cudownym materiałem na ubranko. Uszyłam ją dużo wcześniej, ale poczekała na sukienkę i oto ona





I skarby od Sylwii. Dzięki z całego serca

Miłego weekendu. Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

19 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zachwycają te lale. Zaczęłam i ja szyć ale wolno mi idzie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mają jakąś magię. Albo je się kocha, albo nie lubi. Ja je kocham.

      Usuń
  2. Urocze są, przywołują miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. One są genialne. Patrzę i myślę o dawnych czasach, w których nie było mi dane żyć. One rozbudzają wyobraźnię. Są unikalne, wykonane perfekcyjnie. Stroje ich są niesamowicie piękne. Ależ Ty jesteś kreatywna dusza. Wspaniałości!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko za ciepłe słowa. Cieszę się, że podobają Ci się moje szyjątka.

      Usuń
  4. Twoje szyjątka to czyste mistrzostwo świata. Sama chętnie przygarn3labym takie cudowności. Nic tylko przytulać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzostwa to pewnie daleko, ale cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne panny! Jedna jakby z przeszłości a jedna z przyszłości:) Cudne obydwie!!!
    A skarby super!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tildy pięknie wystrojone, podziwiam z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosas tildas y bonitos los botones!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jedna panna to ładniejsza :). Jak się nie cieszyć z takich skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zachwycają mnie ubranka na lalach. Małe a jakie piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. cuuuudowne lale a prezenty mega

    ja wlasnie w IR i tez cos co lubisz dla Ciebie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdziwe skarby i już widzę co poczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. login
    Cudne obydwie!!!
    A skarby super!

    OdpowiedzUsuń