niedziela, 17 lutego 2019

Żółty to nie jest mój ulubiony

jednak z końcówką zimy tęsknię do  zieleni i po drodze, do żółtego. To chyba niedobór tych kolorów powoduje, że czekamy tak bardzo na wiosnę. Dlatego moje nowe zajączki dostały trochę soczystej zieleni i radosnego żółtego.




Powstał nowy igielnik

A tilda i zajączek mają już nowe domy
Mój kochany pomocnik baaardzo pomaga mi w zwijaniu wełny
Następnym razem pokażę skarby od Reni, bo trzeba wykonać sporo zdjęć.
Miłej niedzieli i do usłyszenia.

13 komentarzy:

  1. Ale piękne jak zwykle są Twoje szyjątka, a pomocnik uroczy i widzę bardzo zmęczony pomocą. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, ale zające w wiosennych kolorach NAJPIĘKNIEJSZE...chyba już wszyscy tęsknimy do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się czepiasz tych żółtości to nie wiem, bo zajączki wyszły takie prawdziwie wiosenne, a najfajniejsze mają spódniczki z hafcikiem, majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. matulu jak ty to wszystko zwinnie i perfekt robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Danusiu, po prostu pięknie. Moja zajączka też niedługo w salonie zasiądzie,żółcią i zielenią świat rozweseli. Igielnik cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. żółty to też nie mój ulubiony kolor,chociaz taki ściśle związany z wiosną:)wolę fiolety,róże no i moje ukochane niebieskości:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet jeśli żółty to nie twój ulubiony kolor, to wszystkie króliczki pięknie w tym kolorze sie prezentują. Tildowa panienka i króliczek obok sa [rzeurocze. A Plamka smacznie sobie śpi... Pozdrawiam cieplutko i miłego robótkowego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe szyjątka, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że wszyscy już marzymy o wiośnie, stad te piękne, soczyste kolorki. Wszystkie prace piękne! Kilka razy oglądałam zdjęcia i wzdychałam do króliczka, tildy, igielnika ...... 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encantan todos esos muñecos!! Y que gracioso el gatito.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace są piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego. Królisie do schrupania. Sweterki bajeczne a spódniczka z haftem? Rewelacyjna. Mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię ani żółtego ani zielonego, ale to żółte zdobienie na szarej spódnicy jest boskie.

    OdpowiedzUsuń