czwartek, 10 października 2019

Kolejny słodziak

W końcu wróciłam na właściwe tory, a zaczęłam od porządków w pracowni, bo już upychałam wszystko, gdzie się dało, a potem był problem ze znalezieniem czegokolwiek.
Wczoraj ukończyłam  mojego słodziaka

A stojaczek też od Reni

Trochę wcześniej była poduszeczka na obrączki. Bardzo delikatna, bo każda wstążeczka malowana ręcznie.

I na zakończenie kolejne prezenty od Reni
Fantastyczna półeczka do pracowni
I kolejne pudełeczko w stylu prowansalskim. Jedno dostałam wcześniej. Teraz drugie
A wracając do moich porządków, to zrobiłam kilka transferów i duże słoiki po kukułkach mają już nowe przeznaczenie
W Pepco kupiłam stojaki w kratkę, powiesiłam na nich mulinkę i wszystko jest pod ręką.
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, a teraz biegnę zobaczyć co u Was.

15 komentarzy:

  1. Prawdziwy różowy słodziak! Te loki... A szczególnie rozczuliły mnie skarpetki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już były trzecie z kolei, bo ciągle nie pasowały.

      Usuń
  2. Laleczka cudowną i przesłona jak księżniczka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala landryneczka .Slodziaczka. Porządku w przydasiach zazdroszcze.U mnie jest on tylko na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała lala i super prezenty od Reni.:) Porządek w przydasiech to wieczne zmiany, bo coś ubędzie, coś przybędzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak absolutny. Póleczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne słodziaki widziałam wiele na własne oczy:)
    czekam na pajace mikołajowe one dopiero są cudne/buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, jak zwykle. Podziwiam kunszt i pomysłowość.W pracowni prawdziwa rewolucja. Renia, jak zwykle , pomyślała o potrzebach innych. Wspaniała dziewczyna.Uściski serdeczne Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosos trabajos, la muñequita es divina.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna różowa panienka:)))ach ta Renia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszeczka urocza ...Taka delikatna...O jakie porządki poczyniłaś, trochę zazdraszczam bo ja nie mogę się zebrać. Całuski...

    OdpowiedzUsuń