poniedziałek, 21 października 2019

Letni powrót

Przechadzając się latem na Krupówkach mój wzrok przyciągały budki z oscypkiem. I nie o ser mi chodzi, ale o cudowny, góralski materiał, którym dekorowane były stoiska. Po prostu magia, którą zachciało mi się mieć, co nie było wcale łatwym zadaniem. A ponieważ telefon płatał mi różne figle, córcia u siebie w domu wszystko odszukała i już mogłam spełnić swoje marzenie. Dopiero teraz, ale jest



A tuż przed nią powstała już taka jesienno-zimowa


Od dwóch dni siedzę w temacie transferowo- pszczelim, ale o tym wkrótce. Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i życzę miłego tygodnia.

28 komentarzy:

  1. Twoje lale są niesamowite, bardzo mi się podobają a ta ludowa wyjątkowo piękna, nie dziwie się że zapragnelas tej tkaniny, sama bym ją przygarnela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym stworzyć cały cykl góralskich, ale co z tego wyjdzie...

      Usuń
  2. Obie niesmaowite, ale góraleczka wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba, aczkolwiek teraz powinna pojawić się jakas brunetka.

      Usuń
  4. Cudna góralka:)))ja sobie kupiłam ten góralski materiał jakieś 5 lat temu w Zakopanym bo miał być dodatkiem do sukienki ,,,i tak leży nieużyty:))tylko jest w kolorze niebieskim:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te materiały, Są takie niepowtarzalne. Ja mam coś w ciemnym granacie

      Usuń
  5. Obie laleczki CUDOWNE, ale serce się wyrywa do Góralki!!! Dzieło sztuki!!!
    ps. Widzę też, że masz już SWOJE naszywki. Super:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu moje panny będą rozpoznawalne. Przyszywam na każde ubranko. Buziaki Gosiu.

      Usuń
  6. Muy bonitas estas tildas, me encantan.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  7. u lala jaka talia:)
    cudne a te twoje logo cudny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna ta góralka! Uwielbiam folklor, w tym wydaniu jest podwójnie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta góralerczka. Ta w stroju jesiennym również bardzo mi się podoba. Jesteś niekwestonowaną mistrzynią w szyciu i ubieraniu swych laleczek. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak zawsze masz miłe słowo. Pozdrawiam Cię, kochana.

      Usuń
  10. Preciosa muñeca me encanta
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  11. ME ENCANTAN!!!
    SON UN AMOR!!
    SALUDITOS

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jestem po długiej przerwie...Krakowianka jest super...O czym to mówić twoje prace powalają na kolana...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie powiem, całkiem cicho będę, bo totalnie mnie zamurowało.Po prostu cudna góraleczka, chociaż ta zimowa też piękna. Buziaki Danusiu, i czekam na dalsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lale przecudnie wyszły. Widać, że włożyłaś w nie całe serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak czytałam zachwyciłam się góralką, ale jak zobaczyłam zimową ... padłam na kolana :)

    OdpowiedzUsuń