wtorek, 12 listopada 2019

Lata świetlne

minęły od ostatniego wpisu. I wcale to nie lenistwo, ale ciągle coś się dzieje. Robótkowo też całkiem sporo, więc wpadam choć na chwilkę, bo prace gdzieś umkną i już Wam tego nie pokażę. Ostatnio usiadłam do kontynuacji mojego nowego tematu, a to za sprawą Olki, która podesłała mi kawałek materiału. Ola, wielkie dzięki.


I jeszcze brzoskwiniowe misiaczki

A od Marysi ze Stop Chwilki przyszły takie skarby: hafciki na fartuszki dla tild, biżuteria, obrazek z wiewiórką, cudowna zakładka i karteczki




Dzięki wielkie, Marysiu!
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam i do usłyszenia.
Dacie wiarę, ze dopiero teraz zauważyłam, że tilda nie ma bucików. Zaraz to naprawię. Pa.

27 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje prace, ale lalki zachwycają, nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaki slodziaki a misie brzoskwiniowe przeslodkie.Panny tildy to modelki cudownej urody.

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodkie miski :)
    tildy perfekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W bucikach czy bez pięknie jest.:) Wszystko jest przecudne.:) Super niespodzianki dostałaś też od Marysi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góralka nawet bosa uchodzi, ale zrobię buciki, tylko już zaczęłam nowy projekt i w czasie się wszystko rozłoży. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Podziwiam Twoje Tildy i pozostałe szyjątka. Jesteś mistrzynią i perfekcjonistką. Gratuluje kolejnych cudownych prac. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz niesamowity talent do tych wszystkich szytych zabawek :-) Wszystkie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana. Twoje karteczki to dopiero sztuka.

      Usuń
  7. Cieszę się, że Jesteś:) Wszystko cudne jak zawsze!!! Tildy PRZECUDNE, misiaki słodkie a prezenty od Olki bardzo ładne, od serca!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał dostałam od Oli z Galerii Zamka, a całą resztę od Marysi. Dzięki dziewczyny. Gosiu, dawno nie byłam w necie i teraz będę nadrabiać zaległości. Buziaki.

      Usuń
  8. Lata świetlne ... to u mnie są. Ale też trochę wrzuciłam.
    Super ta tilda "krakowianka".
    Nadal szyjesz dzielnie. Brawo.
    Prezenciki śliczne, i wiem że je wykorzystasz na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyję, bo łapię "moje" chwile. Ostatnio nie pamiętam, kiedy miałam dłuższy czas na swoje robótki. Ale nie narzekam, bo choć intensywnie, za to rodzinnie i wyjątkowo.

      Usuń
  9. Wszystko jak zwykle piękne, a szczególnie Etno Tilda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Własnie zajrzałam do ciebie i jestem zachwycona.

      Usuń
  10. Podziwiam, zachwycam się i kolejnych pomysłów ciekawa jestem. jesteś prawdziwą mistrzynią. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnej urody panienki a misiaki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak przyjemnie Cię znowu "usłyszeć".

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu dużo pisać...Jak zwykle piękności Danusiu...Jestem zachwycona krakowianką i misiami...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Uleńko. Ja proponuję, zeby wszyscy, którzy do mnie zaglądali, wpadli do Ciebie. Tam są kilometry inspiracji. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Unos trabajos preciosos!!! me encantan esas Tildas, besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Prace zachwycają... też mnie nie było ładnych parę miesięcy
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te tidy w wersji góralskiej - jestem zachwycona - piękne wykonanie i materiały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń