środa, 1 kwietnia 2020

Nazbierało się trochę

zaległych prac, jednak nie mogłam ich pokazać, dopóki nie znalazły się w miejscu docelowym. Zdjęć malutko, bo skupiłam się na pracy, a potem było już za późno. Pokażę więc to, co udało się utrwalić.
Po długiej przerwie powstała obrazek, na życzenie w szarościach i delikatnym różu.
I nie mogło obyć się bez tildy w takich samych kolorkach


I zajączek był

Był też skrzat jutowy na nartach, ale zdjęcia nie ma. Kolejny powstanie zimą.
Teraz pewnie trochę zamilknę. W planie porządki. Dziękuję za wszystkie komentarze. Dbajcie o siebie. Do usłyszenia.

20 komentarzy:

  1. Cudne prace Danusiu, a szarości i brudny róż uwielbiam.:) Ślę serdeczne pozdrowienia i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Teraz dam wam trochę odpocząć, bo zamęczałam was codziennie. W planach wielkie porządki.

      Usuń
  2. Same piękności jednak haft wstazeczkowy powala.Cudowny a Tilda elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wróciłam do haftu i z ogromną przyjemnością farbowałam każdą wstążeczkę. To jest tylko biała wstążka.

      Usuń
  3. Ależ to wszystko cudne, wyczarowane, jakby lekko muśnięte dłońmi.
    Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję, bo takie miało właśnie być; delikatne i tak jak napisałaś, muśnięte.

      Usuń
  4. Obrazek przepiękny! Tilda w fioletach śliczna. Sweterek ma cudny. Zając rewelacja - same piękności:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! A Tilda w tych fioletach wyszła po prostu cudowna ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się połączyć brudny róż i delikatny fiolecik. Miał być tylko róż, ale wełenki takowej nie było. Myślę, że jakoś się dopasowało.

      Usuń
  6. Obrazek magiczny mgiełką utkany. Cudowny!!! Kwiaty jakby świeżo zebrane na wiosennej łące.
    Tilda i zając wspaniałe!
    Przesyłam mnóstwo ciepła i buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. a wszystko to dla mnie?'
    urzekające robótki misterny sweterek tildy ...jestem wdzięczna ,że mi tyle czasu poświeciłaś Danuś ściskam mocno i jeszcze raz dziękuję za twe serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Preciosas como siempre tus muñecas, y precioso ese bordado!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrazek:))fajnie że wróciłaś do wstążeczek:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace! Podziwiam raz jeszcze, i jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie tworzysz. Za Twoim haftem wstążeczkowym już tęskniłam. Cieszę się, znów mogę podziwiać te kolorowe wstążeczki w cudownych kwiatach . Twoje tyldy, zajączki są mega przeurocze. Pozdrawiam i serdeczności posyłam. Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. zając i haft najbardziej mi się spodobały, cudowne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace cudowne, ale ja wyjątkowo stęskniłam się za wstążeczkami. Podziwiam nieustannie i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No moja kochana pamiętasz o obietnicy...Warsztaty haftu wstążkowego na pewno Cię nie miną...Bo tego jeszcze nie próbowałam...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń