środa, 4 kwietnia 2012

Cd. i na tym koniec

    Ostatnie próby z różami, bo inwencja twórcza już mnie opuściła. I wyszło takie coś:




    Czas zabrać się za pichcenie. Kwas na  żurek kisi się od wczoraj,

 rzeżucha byle jak, ale rośnie.


To na razie tyle. Porządki już były i teraz czekam na moje Miśki. Oj, będzie się działo.


To mój piesek w oczekiwaniu na pana. Tak jest codziennie na godzinę przed powrotem z pracy. 

    A  Wam, Kochane, życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych, złapania oddechu i dystansu , oraz wyboru tego, co jest Wam najdroższe.

18 komentarzy:

  1. Trafilam tu do Ciebie z Janeczkowa i oczu nie moge oderwac od Twoich prac " wstazkowych"
    To sa czyste CUDA ! Co za misternie zrobione prace ! Jak zobaczylam roze Janeczki , to myslalam, ze sa zywe...Mam nadzieje, ze wena Cie nigdy nie opusci i zrobisz wiele takich pieknych prac !
    Moc serdecznosci z Florydy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te róże w twoim wykonaniu po prostu powalają na kolana. Mam nadzieję, że to nie ostatni bukiet.
    Dzięki za życzenia i życzę i Tobie i Twoim bliskim wiele dobra. Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite... przepiękne te róże, niebywale efektowne!
    P.S. Fajnego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i ja te wspaniałe różane obrazy. Są zachwycające...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie tam! wena Cie nie opuściła, tylko zmieniła swoje tory i teraz będziesz szaleć w kuchni :) Ja już od jutra mam święta i wolne - w Danii tak jest że WIelki Czwartek i Piątek są dniami świątecznymi. I muszę cos na jutro wymóżdżyć, postnego, ale żeby było czuć święta... I dzięki za przypomnienie - lece rzężuchę podlać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co zrobiłaś! Poryczałam się! Tak myślę i piszę, tak czuję i tyle. Tak zawsze było - wiele osób ode mnie uciekało przez moją szczerość... a co kłamać miałam?! W wirualnym świecie piszę i to jest dobre dla mnie, bo ja nie oczekuję podziękowań, czy odwzajemnienia tego, to mi ma to zejść z serca i kogoś dowartościować, a nie mnie. Ale to strasznie miłe co napisałaś. I naprawdę mam łzy w oczach i czerwony nos - a Mąż spojżał i skwitował: a mówiłem, żebyś bluzę założyła pod kurtkę na skuter bo cię przewieje :) To ja dziękuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To, co wyprawiasz z tymi wstążeczkami jest niesamowite. Nigdy jeszcze czegoś takiego nie widziałam...
    Podziwiam - baaardzo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przybiegłam prosto od Janeczki :)
    Jestem tu pierwszy raz więc wypada się przywitać :) - serdecznie pozdrawiam!
    Pierwszy raz widzę takie cuda ze wstążki. Haft wstążkowy jest bardzo dekoracyjny i dla mnie to zupełna zagadka.
    Widziałam, też wcześniejsze żonkile! Jest jeszcze tyle kwiatów do wykonania! Nie ma mowy o braku natchnienia. Przebiśniegi, krokusy, szafirki, bratki....

    Tobie również życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt i serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana i znowu mnie zauroczylas pieknym bukietem roz...och jakie one sa sliczne...
    zycze pogodnych ,wesolych Swiat...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dla odmiany przybiegłam od Jomo i oczu oderwać nie mogę:)Po prostu wspaniałości:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. KAŻDY BUKIET W INNEJ KOLORYSTYCE I TONACJI...PRZEPIEKNIE!
    Dziekuję za życzenia, mam nadzieję,że się spełnią.
    Tobie też zdrowych, pogodnych, otulonych w rodzinne ciepło.
    Ela.
    Ps. zobacz...zdobyłam 2 medale..bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elka czułam, że świat o Tobie usłyszy! To co robisz, robisz z ogromną pasją. No i są wyniki. Pracuj, Elka dalej. Ja na pewno będę śledzić co u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu cudeńko! Napatrzeć się nie mogę jak to pięknie zrobione!!! Skorzystałam z przepisu na zakwas i już rośnie, może będzie pierwszy chlebek na święta :)) Życzę wesołych, zdrowych i cieplutkich świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na stole święcone, obok baranek
    no i koszyczek pełen pisanek.
    Wiosenne bazie stoją w wazonie
    Podczas Wielkiej Nocy
    miłość w sercach płonie.
    Wszystkim zgromadzonym
    przy jajku święconym
    WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    Pozdrawiam, babciu Danusiu, cudeńka tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!!!

    OdpowiedzUsuń