czwartek, 4 lutego 2016

Przerwy są na jaja

    Tylko przerwy, ale już niedługo zasiądę i będą same jaja. Teraz na warsztacie obiecane prace i zaległości. Muszę się z tym uporać, żeby zająć się pisankami. Wiem, że są piękniejsze, ale to są moje ulubione. Ażurowe czekają na konturówki, więc będą jeszcze dopieszczane. Są jeszcze takie, które uległy zniszczeniu, więc też trzeba z nimi coś zrobić. Popatrzcie.

Wczoraj przyniosłam niby koszyk z tarasu, który straszliwie zamókł i na ciepłej podłodze miał wyschnąć. Wysechł, ale szybko został zasiedlony.
I troszeczkę wiosny na moim oknie, chociaż śnieżynki jeszcze wiszą.
Kolejne czekają na obróbkę.
Miłego dnia życzę i dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.


46 komentarzy:

  1. Ty wszystko potrafisz!!! Te z kogutkami i zającami na drugim zdjęciu CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja fantastyczne ,każde inne i jedyne w swoim rodzaju :)
    A koszyk kot wziął w swoje władanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne a najbardziej oryginalna to ta z papugą - jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrabiaj szybko zaległości i bierz się za jaja, są przecudne. Skoro inni wybierają swoje NAJ, to ja stawiam na zajączki w szalikach i flamingi. Te dziurawe, póki co, moczą nóżki, to ja poczekam, aż będą cacy i wtedy ocenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wspaniałego!!!! Pracowita z Ciebie "pszczółka". Zajączki i kurki na drugim obrazku są cudne. Też chcę takie. Ażurowe pisanki od zawsze mi się podobały. Właśnie szukam małej wiertareczki i nigdzie nie spotykam. Może uda mi się jeszcze do świąt taką upolować. Twoje jaja są boskie!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pisanki, te z drugiego zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to koszyk już przepadł!;) Pisanki boskie, szczególnie spodobały mi się zające.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. TO SA JAJA PIĘKNE PRACE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje pisaneczki z transferem.....Gorące buziaki Danusiu .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Patrzę, patrzę i patrzę z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej z zachwytu się zatkałam:))) Rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne wszystkie z transferem i te niczym koroneczką ozdabiane,,,ja podejmę próbę transferu na jajcach za Twą przyczyną:)
    ściskam mocno bo wieje i pada:)buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jaja!!! te ażurowe niesamowite

    oj ja bym chciała takiego zasiedlacza D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajka cudne ,ale te z zajaczkami przecudne :-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, przepiękne te jajeczka, wszystkie bez wyjątku.Ja swoje jeszcze też dopieszczam.Też mam sprzęt do wiercenia w jajkach, ale po ostatnim razie troszkę mam obawy.Odprysk ze skorupki wbił m się w oko. Koszyczek w sam raz dla kotka. Wiosna na oknie,mmm aż czuję ten zapach :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, ja ubieram okulary i maski z apteki, bo inaczej kicham jak wściekła,

      Usuń
  16. oczu nie mona oderwać od tych jaj-są cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne i transferowe i ażurkowe!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, nic dodać nic ująć : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz czy jest coś czego nie umiesz zrobić? czarujesz piękne rzeczy. A takiego kicia to chciałabym w domu. Moje dzikuski nijak nie dadzą się wziąć na ręce:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj, wielu rzeczy nie potrafię, a Plamka to jest taki rozbójnik i wojownik i też można ją głaskać, kiedy hrabina ma ochotę.

      Usuń
  20. Prześliczne jajeczka oj jestem ciekawa co to jeszcze z tych ażurowych będzie ;)
    Kicia urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jaja, szczególnie te z ptasiorami. Kocisko wie, gdzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Transferowe moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi przypadła do gustu pisanka z zajączkami :) Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne jajka.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Owszem, owszem same cuda u Ciebie Danuś, ażury moczą się - a dlaczego można wiedzieć? chyba podeślę Ci wiosenną zawieszkę- z motylem odpowiada? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka, moczę w wybielaczu, najtańszym, zeby pozbyć się tej błonki, bo brzydko wygląda. A po nocce nie ma w srodku nic.

      Usuń
  27. Piękne jajeczka zrobić nie jest łatwo,wiem co piszę,bo sama mam z nimi problem:))dlatego Twoje chwalę i podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę , wiosna i piękne prace. miłego dnia zyczę .

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje jaja są super.....ha,ha,ha ale mi się powiedzialo, dobrze ze nie jestes facetem...ha,ha

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te "niekolorowe jaja", a u mnie na Wielkanoc są zawsze pstrokate.
    Muszę pomyśleć o takich kolorach. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności jak zawsze! Szkoda, że ja tak nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne jajeczka... też takich nie umiem robić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusia ty mnie już niczym nie zaskoczy sz śliczne. Jaja ażurowe dremelem robiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusia ty mnie już niczym nie zaskoczy sz śliczne. Jaja ażurowe dremelem robiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. No i jak TU nadal nie zazdrościć.Zdecydowanie psuje mi się charakter gdy wędruję TU podziwiając Twój talent.
    Jaja przecudnej urody.Dobrze, że nie muszę decydować ,które naj......... To dopiero był by dla mnie problem:)
    Serdeczności moce posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękności samiuteńkie widzę :)

    OdpowiedzUsuń