niedziela, 7 lutego 2016

Szczęściara jestem i już!

    W piątek doszła do mnie przesyłka od Ani - Chranny. Nie pierwsza i mam nadzieję, nie ostatnia, bo to cudeńka nad cudeńkami. Śledziłam na blogu Ani etapy powstawania haftu dla mnie, ale efekt końcowy i kontakt na żywo, przeszły moje oczekiwania. Przepiękny, perfekcyjny haft, a do tego materiał w groszki do wykończenia haftu, bo będzie z niego kieszonka na kuchenny fartuszek. Zdjęcia pożyczone z bloga Ani, bo żadne moje starania nie oddałyby tego, co chciałabym pokazać.
Wiem, wiem, będziecie mi zazdrościć...

 Do tego prześliczny, wesoły kotek i materiał w kotki. Będzie z tego woreczek dla Stasia.
I Plameczce też się skapnęły dobroci.
    Dla Danusi był też magnesik i słodkości, których już nie ma, a magnesik wisi na lodówce, z fantastycznym motto. Nie zrobiłam zdjęcia, ale będzie jeszcze okazja.
No i znowu wylazła ze mnie wielka chwalipięta, ale same rozumiecie...
Aniu, z całego serca dziękuję

38 komentarzy:

  1. No szczęściara z Ciebie:)))hafcik przecudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki już podziwiałam, teraz czekam na fartuszek i woreczek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy Cię, rozumiemy, ze się chwalisz i zazdrościmy, ale tak pozytywnie, bo nie może być inaczej, jak dostałaś to znaczy zasłużyłaś, a że cudności takie, to wiadomo :) Napisz jakie to motto, bo szukam czegoś krótkiego mądrego, na myśl przewodnią KGW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenuś, tak naprawdę to Ty wiesz, że chwalę się mało, ale w tym wypadku mam moralny obowiązek.

      Usuń
    2. bozenawdaniec: Pozwolę sobie odpowiedzieć za Danusię: motto jest bardzo prywatne i nie nadaje się na myśl przewodnią KGW. Zapewniam :)))

      Usuń
    3. Teraz juz to wiem, zdecydowanie się z Tobą zgadzam :-)

      Usuń
  4. No szczęściara wszystkie upominki są wspaniałe. I przyznaję trochę zazdroszczę choć można bardziej podziwiam haty szczególnie kiciusia jest słodki. Ania bardzo pięknie haftuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieknie haftuje, my możemy za to podziwiać.

      Usuń
  5. Oj , faktycznie szczęściara z Ciebie. Hafcik uroczy i podziwiałam już u Chranny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że pokazałaś te drobiazgi :) No to czekam teraz na fartuszek i woreczek i niech służą jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wiesz, że bardzo się cieszę, a kotkiem dopełniłas mocy szczęścia.Tylko ogarnę zaległości i zabieram się za szycie. Buziaki.

      Usuń
  7. Cudeńka, cuda, cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania Cię pięknie obdarowała, teraz tylko pozostaje czekać co cudownego wyczarujesz przy użyciu tych haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie ,że zazdraszczam:)
    piękny hafcik mojej ulubionej autorki...zasługujesz na dobrocie innych ,Ty też serce rozdajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara bez dwóch zdań cudeńko gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusia jesteś na prawdę chwalipieta ale jest czym się chwalić,cudne wszystko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Radość dzielona podwójną radością, piękne upominki dostałaś. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudowności - też zazdraszczam tak pozytywnie bo lubię takie motywy. Zasłużyłaś w pełni na taki prezent i uważam, że nawet nie było opcji, żebys sie nie chwalila ) cudo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny hafcik!! Ja czekam na ten fartuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  15. No to przyznam się zazdroszczę okrutnie!!!! Oglądałam je na stronie wykonawczyni i zakochałam się ... domyśliłam się, że to dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudeńka,tylko pozazdrościć.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki prezent potrafi uszczęśliwić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak,tak ja Ci zazdroszczę,bo haft jest rewelacyjny,przepiękny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba hafciki śliczne, już podziwiałam u autorki.:)Będzie fartuszek?

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takich pięknych hafcików. Ciekawe, gdzie znajdą swoje miejsce docelowe.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozostaje mi życzyć Ci Kochana ,aby to szczęście nigdy ale to przenigdy Cię nie opuszczało.W co wierzę.
    Moc cieplutkich pozdrowień zasyłam .

    OdpowiedzUsuń
  22. Que bonitos bordados!!!! me encantan, bss

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, że zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O matulo, no powiedz jak tu nie zazdrościć, nie da się

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu... Poprawka do twojego wpisu...
    "Szczęściarzami to jesteśmy MY, bo mamy Ciebie :)"
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń