sobota, 27 grudnia 2014

Na momencik

bo jeszcze nie wyrabiam, a podziękować muszę. Jakiś czas temu Joasia z Pasji Joanny wykonała dla mnie cudeńka, które powędrowały do mojej córki, jednak przepiękne bombeczki zawisły na mojej choince.

Woreczki na mydełka

Koronki na świece

Dotarły też świąteczne kartki od Bożenki z Podłęża i Chranny
oraz Beatki z Redy, Neli-Gugi i Mamelkowa
za karteczki i życzenia dziękuję także Oli i Beatce z Józefowa, niestety aparat odmówił posłuszeństwa, stad brak zdjęć.
Od Bożenki otrzymałam także upominki, które w tym roku były ozdobą moich wigilijnych stołów.
a gwiazdki wykonane przez Bożenkę znajdowały się w pięknym pudełeczku.

Co roku dostaję cudne magnesy. Te są od Beatki z Redy
a te, od Beatki z Józefowa.
Tak jest już od trzech lat. Dziękuję Wam bardzo, dzieciaki były szczęśliwe.
Miałam ogromne kłopoty z wykonaniem zdjęć mojej choinki, zapewne warsztatu jeszcze brakuje, wiec chociaż fragment.

I kawałek mojego ogrodu pod pierzynką pierwszego śniegu.

35 komentarzy:

  1. Zrobiło się cudnie nastrojowo, jak byśmy byli dopiero przed, a nie już po Bożym Narodzeniu. U mnie też biało, ale jak widziałaś mam pomocnika, co poodgarniał gdzie trzeba, a ja mogę tylko leżeć i pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to się zawsze potrafisz dobrze urządzić Bozenko, ale mam nadzieję, ze od czasu do czasu podeślesz go w kujawsko- pomorskie do pomocy.

      Usuń
    2. Jakby co, Bożenko to ja mieszkam blisko Danusi, chętnie też skorzystam :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że karteczka doszła (dodam tylko, że w tym roku samodzielnie zrobiłam tylko tę jedną jedyną dla Ciebie:)) Popękane łapki nie pozwoliły na więcej.
    Przepiękne ozdoby otrzymałaś. Mnie najbardziej urzekły korony na świece, bo nigdy takich nie widziałam!
    Ps. Powoli zbieram rzeczy do paczuszki, ale to jeszcze trochę potrwa:)) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, wzruszyłam się niesamowicie. Mam nadzieję, ze kiedyś dostanę karteczkę z podpisem Martusi i Mamelka.

      Usuń
  3. Danusiu...
    Sama nie wiem od czego zacząć...
    Każde ze zdjęć w tym poście jest naprawdę wyjątkowe :) Nie da się tylko zerknąć albo szybko przelecieć... Ja spędziłam około pół godzinki podziwiając twoje prezenty i myśląc jakich masz wspaniałych blogowych przyjaciół :) I już sama sobie o czymś pomyślałam hihihi A co mnie chyba też można obdarować wspaniałą osobę od tak :)

    Baaaardzo cieszę się, że stanęłaś na mojej drodze :)
    Pozdrawiam...
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działa Madziu w dwie strony. Tak się cieszę, ze zycie pisze u Was tak piękny scenariusz.

      Usuń
  4. same cuda i zima piękna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty i zima piękna :) Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem wszystkich tych cudowności!
    Radosnego świętowania w oktawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ozdoby podostawałaś :) Cudnie choinka wygląda oj cudnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Qrcze ale masz choinkę - bosssssska
    A te gwiazdki od Bożenki są genialne - takich nie widziałam. Ogólnie to ty chyba w czepku urodzona jesteś tyle piękności i do tego ten widok za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tych wszystkich smutasach troszkę mi to było potrzebne, beatko. A Juluś jak już u mnie oporządzi to Ci go wypożyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste, że taki balsam jest potrzebny - i ogromnie sie cieszę, ze go masz :) Zresztą co ja tam będę gadać - znasz mnie przecie :)

      Usuń
  10. Ojeja, te szydełkowe ozdoby cudne po prostu, jak z mgły ...
    Piękne prezenty, kartki, pamięć i życzliwe gesty
    Pozdrawiam ciepło poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokazałaś nam tyle piękna Danusiu, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty a choineczka jedyna w swoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombki bajeczne!!!!! Zaś choinka odlotowa! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe szydełkowe cuda. Życzę Cii wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudną masz choinkę, moja tak bogato nie wygląda ;)
    Zima też dla Was łaskawa, bajka, bajka .......

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prezenty, cudna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne te woreczki na mydełko, będzie pachniało, oj będzie. Bombki druciane przeurocze wiem bo takie również dostałam od Joasi :) koronki prześliczne, muszę się uśmiechnąć do Joasi o schemacik ;). Piękne prezenty i urocza choinka :) Życzę Tobie Danusiu i Twoim bliskim Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Choinka wspaniale wygląda w te azury ubrana jak dystyngowana dama....zastanawia mnie pierwsze zdjecie..to chyba robione na drutach...?

    OdpowiedzUsuń
  19. Удивительно красиво!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne ozdoby choinkowe... i prezencików mnóstwo... !
    a biel... też mam za oknem
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko śliczne. Za oknem u mnie też biało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicne bombki i ozdoby. I ta sniezna pierzynka tez;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie ma za co :)

    kolejne napewno uzbieram :)

    pieknie u ciebie jak zawsze. dobrze, ze rozmaryn zwyciezyl. choinka cudo a robotki pierwsza klasa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń