sobota, 21 stycznia 2017

Ostatnie

chyba..., bo jeszcze dwie leżą w częściach i jak mnie najdzie, to kto wie. U mnie nigdy nie ma na pewno. Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć, ale coś tam się wybrało. Czerwona z niebieską.  I od razu wyjaśnienie: z reguły robię coś z materiałów jakie mam lub dostanę od znajomych, stąd kolorki właśnie takie, a nie inne.
Pisanka z kotkiem w ostatnim poście była tylko jedna, bo znalazłam taki fragment serwetki, więc nie mogę Wam ich zrobić. Przepraszam wszystkie pytające i życzę miłego weekendu.

39 komentarzy:

  1. Niebieska jak zaczarowana:) Obie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekły niebieskie, pewnie kiedyś jeszcze powstaną.

      Usuń
  2. Cudne laleczki tworzysz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je:)
    słodkości takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem tę w czerwieni ... taka wyrazista jest. Chociaż te niebieskie włosy mnie urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limit niebieskich się wyczerpał, a czerwona wełna jeszcze jest.

      Usuń
  5. Obie świetne, ale czerwona jest taka pełna życia i radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci najbardziej lubią te w czerwieni.

      Usuń
  6. Lale jak zwykle świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja się już nie bawię lalkami, buuuuu. Te lale są cudowne, słodkie i super modnisie.
    Pięknie je robisz.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się bawię!!! Każdej z nich, łącznie z ubrankiem poświęcam cztery dni.

      Usuń
  8. Świetne! a jakie nóżki słodkie mają !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię je za te nóżki.

      Usuń
  9. Cudne obie! Sukienka tej niebieskiej jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To już ostatnie. Wypychacz do lal się skończył, czesanka też na ukończeniu. Inne projekty czekają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu z przyjemnością oglądam jak piękne tworzysz lale,te ubranka,wszystko dopasowane,cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szycie ich to wielka przyjemność, chyba dziecinnieję, ale je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to mnie zaskoczyłaś postem :) pisałaś o leniu...a tu proszę ,kolejne śliczne laleczki :) są cudowne i te zgrabniusie kulaski :))) buziole pracusiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie, że dostajesz takie materiałki , a nie inne, bo lale sa przez to ślicznie ubrane i takie troszkę retro,a najfajniejsze mają nóżki :) Też miałam takie skrzywienie, że ubierałam swoje " lale " w jednej tonacji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super lale! ^^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu nie mogę się napatrzeć na te twoje lale. Czerwona świetna, słodka, ale niebieska ma fantastyczną suknię... i jeszcze te niebieskie włosy! Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń