wtorek, 10 stycznia 2017

To żadne omamy

i wzrok Was też nie myli. Koleżanka znajomej wyjeżdża na kilka miesięcy do Wielkiej Brytanii i poprosiła mnie o kilka transferowych pisanek. Jak fajnie o tej porze robić jaja! Machnęłam przy okazji kilka więcej. Teraz tylko lekko popryskać i gotowe. Tutaj przed ostatnim etapem.
A jak już siedziałam przy farbie akrylowej, zrobiłam trzy deseczki. Dostałam ostatnio od Reni grafikę i połączyłam transfer z decu.
I za ciosem kilka słoiczków. Miało być łatwo i przyjemnie, a namęczyłam się okrutnie. Farba przy wykonywaniu bazy podciekała pod taśmę i skrobanie nierówności zajęło mnóstwo czasu. Potem już było przyjemnie.
Bożence z Anielskich sekretów dziękuję za cudowny kalendarz z jej Pretorkiem. Dostaję go co roku i przez całe 12 miesięcy mam go na stoliczku.

45 komentarzy:

  1. Same cuda. Pisanki ekstra, zwłaszcza ta z jeżykiem. Taka deseczka z wytycznymi przydałaby się w nie jednej kuchni. Jak radzisz sobie na słoikach z klejem po naklejkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się wkurzyłam na ten klej i spróbowałam rozpuszczalnikiem nitro i to działa.

      Usuń
  2. Słoiczki cudne ! Kalendarz z pieskiem miodzio :) - też nam kalendarz ze zwierzakami i taki mniejszy na stolik, by w nim istotne rzeczy zapisywać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale jeszcze trzeba coś wymyślić na wykończenie, bo gdzieniegdzie widać nierówności. Nic mi do głowy nie przychodzi, bo chciałabym, aby te słoiczki można myć, wiec sznurek odpada.

      Usuń
  3. Czy Ty Danuś musisz mi podbierać pomysły, zanim je wykonam :) Jak wiesz ostatnio podjęłam temat transferu na powierzchni twardej. No i zaplanowałam słoiki ... oczywiście na tym stanęło. Ale może dobrze, bo teraz mam gotowy pomysł i tylko zgapić ;) Mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zgapiać do bólu. Tylko wymyśl inna tasme, bo ta malarska papierowa zawsze gdzieś przepuści.

      Usuń
    2. Z tego wszystkiego zapomniałam o jajach ... jaja w styczniu? No cóż, w zasadzie to tylko kształt jak każdy ... biorąc pod uwagę, że na nich osiołki i jeżyki ;) Uwielbiam Twoje jaja :)
      Dzięki za przyzwolenie :)

      Usuń
  4. No tak zatęskniłam ...juz pisać miałam @ a tu proszę :) Przecudniste te pisanki i o taką ażurową z kogucikiem i motylkiem to ja się ładnie uśmiecham :)))Deseczki i słoiczki kapitalne :) Pozdrówka zostawiam :) buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Danusia tak czuła, że dostanie manto od Lidki i szybciutko napisała.

      Usuń
  5. Jak już Jesteś przy pisankach to proszę machnij na wymiankę i dla mnie- proponuję szydełkowe i woskiem pisane...Danuś jaja superaśne,deseczki również mamtakąod Reni pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka, muszę zamówić wydmuszki, wtedy dam znać.

      Usuń
  6. Twoje jaja też uwielbiam!:)))
    Transfery są dobre na wszystko,prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię transfer, chociaż to ścieranie na wydmuszkach do przyjemnych nie należy. Szczególnie jak po drodze zabierze się wzór, a tak często bywa.

      Usuń
  7. ha!mnie nie zaskoczyłaś ,bo ja już dwa kurczaki na szydełku zrobiłam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że są nas dwie. Pewnie niedługo reszta do nas dołączy.

      Usuń
  8. Cudne jaja a pora na nie dobra jak każda inna :)
    Deseczki są super. Mnie spodobała się ostatnia... Będę gonić za marzeniami :)))
    Pozdrawiam Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się ta z osiołkami i kotkiem!!! Cudne!!! I ostatnia deseczka taka o życiu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka stworzyłaś, hurtowo! Piękne jajeczka, deseczki i słoiczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była potrzeba chwili, ale szalenie przyjemna.

      Usuń
  11. transfer to dla nie wciąż czarna magia...fajowe jajeczka:) bardzo podoba mi się tekst z ostatniej deseczki, muszę sobie zapamiętać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować, naprawdę nic trudnego. Jedynie czasochłonne.

      Usuń
  12. Jajko z jeżykiem skradło moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, aby było jak najwiecej zwierzątek. Ja najbardziej lubię myszki.

      Usuń
  13. No to się napracowałas. Pięknie wyszły jajca z transferami, ale najfajniejsze sa słoiczki. Przydatne i pożyteczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaja robię tydzień, głownie przez kolejne warstwy lakieru.

      Usuń
  14. Ale jaja!!! Transfer rządzi :) I wszystko takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Que preciosos trabajos!!!!!! me encantan, besos

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe transfreki ,mi jakoś na jajkach nie wyszły trzeba podejść jeszcze raz do tematu
    wspaniale deseczki udekorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja piernicze ,jaja są cudne ,że o słoikach nie wspomnę .
    Danuś jak zawsze perfekcja w każdym calu
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jaja i jaka przyjemna odmiana . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wiesz, temat jaj nie jest mi obcy, jakby co, to byłam pierwsza, choć w innej technice, ale jaja,to jaja :) Deseczka,szczególnie ta z marzeniami wpadła mi w oko, a za pomysł ze słoiczkami niskie pokłony, wszystko genialne, więc nie dziw się, że pomysły samozwańczo podprowadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu zachwycające prace, a jajeczka świetnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne prace :) Podziwiam z zachwytem :) Wspaniały blog, na pewno będę zaglądać tu częściej :) Zapraszam również dla siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A Tobie jak zawsze robota w rękach się pali! A co pokażesz, to zachwyt :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaja są odjazdowe, zachwyciły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu a pewnie z fajnie robić teraz jajka i to takie cudeńka :)
    Deseczki i słoiczki również zachwycają ,delikatne i eleganckie.
    Serdeczności najmilsze zostawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale narobiłaś cudeniek. Nie wiem co bardziej podziwiać. Pisanki z nietypowymi obrazkami, podobają mi się i koty i osiołki, niestety myszek nie lubię nawet w najpiękniejszym wydaniu.
    Deseczki i słoiki rewelacyjne. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ to wszystko cudne, podzwiam słoiczki - dopracowane i takie proste :**
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaja są cudowne! To nie takie dziwne, czas szybko leci, zaraz Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Deseczka do kuchni to jak księga mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  30. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń