sobota, 1 lutego 2014

Oddam w dobre ręce

bo zbliża się już druga rocznica mojego blogowania. Kiedy to minęło - nie wiem. Wydaje się jakby to było całkiem niedawno. Nie lubię podsumowań, statystyk, bo nie o to w tym chodzi. Najważniejsi dla mnie są ludzie i możliwość dzielenia się tym, co udało się zrobić i czegoś nauczyć się od innych. Tak właśnie chciałam, aby wyglądał mój blog, abyście poznały mnie przez pryzmat tego, co robię. Poznałam też fantastyczne dziewczyny, które są mi bardzo bliskie i już sobie życia bez nich nie wyobrażam, ale też żal, że te które były ze mną od początku, gdzieś po drodze mnie opuściły. Najważniejsza jest dla mnie Wasza obecność, możliwość kontaktu z Wami, reszta nie ma znaczenia. Czy ten blog ma sens, to nie konkursy, ale Wasze słowo daje mi odpowiedź. 
A co przygotowałam? Popatrzcie.


                                    Do pobrania pierwsze lub drugie zdjęcie, jak kto woli.




Zgłoszenia do 19-tego lutego. Losowanie 20 lutego. Zasady takie jak zawsze. Pozdrawiam i dziękuję za te dwa latka.
A to skarby mojego psiaka, z którymi się nie rozstaje.


Plamka już wie, że wara jej od nich i zmyka na kaloryfer.


Jak widać, od rana cisza i spokój, każdy na swoim miejscu. Czas zabrać się za porządki.

127 komentarzy:

  1. Za dużo mam od Ciebie, żeby się tu ustawiać, ale przyszłam tylko powiedzieć, że piękne wszystkie Twoje prace i ktoś będzie bardzo, bardzo szczęśliwy. A moje kocury też zajmują wszystkie grzejniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tych dwóch latek, a przede wszystkim znajomości dzięki blogowaniu zawartym - one są najpiękniejsze w tym wszystkim :)
    Do zabawy się ustawiam. Jako pierwsza? Niemożliwe ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przepiekne rzeczy uszykowałaś! zgłaszam się:) gratuluje 2 latek i bardzo fajnego podejścia do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie bardzo twój blog zaglądam zawsze choć nie zawsze uda mi się zostawić komentarz piękne prace tworzysz warunki spełniam więc jakby tak los się do mnie uśmiechnął byłabym szczęśliwcem mając w realu twe prace a obok takich cudów nie moge przejść obojętnie więc banerek wstawiam staję grzecznie jak na babcie przystało w ogonku i będę tuptać oraz myśleć intensywnie o twych czarodziejskich pracach gratulując ci wspaniałej rocznicy buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety moje łapki chyba są dobre......Bylabym dumna z takich cudności......No proszę to już 2 lata jak to zleciało....Cichutko ustawiam się w ogonku......Buzizki pa.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj.Zawsze z ciekawością zaglądam na Twój blog.Wiele pieknych rzeczy stworzyły Twoje zdolne rączki.Dziękuję i pozwolę się zapisac-może tym razem stane się szczęśliwą posiadaczką tych podarków.Życzę wytrwałości,czasu i sił.Gratuluję drugiej rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych wspaniałych lat blogowania :)
    Ja marzę o takim ślicznym widoczku i pragnę by ta panienka u mnie zamieszkała- zapisuję się z miłą chęcią :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dwóch latek:)a prezenty chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością przyłączam się do przyjęcia urodzinowego z najlepszymi życzeniami :-)
    Pozdrawiam rocznicowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę sie bardzo, że tutaj do Ciebie trafiłam. Bardzo lubię Twojego bloga i zachwycona jestem niezmiennie Twoimi pracami.
    Oczywiście ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam i życzę Ci wielu cudownych twórczych lat z nami :)
    ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dwa latka, jak ten czas leci :) twoje prace są inspiracją dla wielu z nas :) uwielbiam twoje hafty wstążeczkowe( chociaż sama nie mam odwagi zabrać się za nie )
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po twoje cuda : D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda jestem tu od niedawna ale z chęcią po świętuję razem z Tobą :) życzę kolejnych cudnych prac i ciągłej weny twórczej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy! Ja mam wrażenie, że Jesteś od zawsze :-)
    Uwielbiam Twoje prace, tyle dobrej energii w nich zamykasz.
    Lubię zwłaszcza kwiaty i na nie poluje ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu kolejnych lat życzę tak owocnych jak dotychczas. Z ogromną przyjemnością dołączę do tej imprezy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. OLÁ,TILDA ENCANTADORA,PARABÉNS.FELIZ SABADO.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  16. Podpisuję się pod tym, co napisałaś, obiema rękami :) Myślę, że Bronka też tak myśli - ma to wypisane na twarzy :))))
    Staję w kolejce po tę cudną pannę Bronkę, prześliczny wiosenny bukiet i słoiczek do kolekcji :)
    STO LAT blogowania Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie absolutnie nie może zabraknąć w tym gronie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi serce mocniej zabiło, takie śliczności!
    Oby kolejne lata blogowania dawały Ci mnóstwo radości, a nam zachwytów.
    Pozdrawiam.,

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję minionych dwóch lat i życzę Ci wielu kolejnych pełnych twórczego natchnienia, radości z tworzenia i towarzystwa miłych ludzi, z którymi będziesz mogła dzielić się także pasjami. :) Ciepło pozdrawiam.
    PS. Moje ręce są dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapewniam Cie,ze moje rece sa bardzo dobre....
    Wiesz co najbardziej lubie i podziwiam , wiec- jestem. Aby nie robic sobie jednak za wielkiej chrapki, wyjasnij mi, ktora z tych rzeczy jest w rozdawajce ? Czy zglaszamy sie na jedna wybrana , czy wszystko idzie do jednej osoby. Az sie trzese z niecierpliwosci, ze potwierdzisz , ze i obrazek idzie w dobre rece....

    OdpowiedzUsuń
  21. Odkąd zawitałam pierwszy raz w Twoich progach, zakochałam się w atmosferze, którą tu stworzyłaś i w wyjątkowych arcydziełach, które tworzysz!:) Życzę Ci, żeby rocznic blogowania było jak najwięcej, a przyjaźnie, które tutaj się zrodziły, umacniały się z każdym rokiem!
    Oczywiście nie mogę sobie odmówić tej przyjemności i ustawiam się w kolejce, która z pewnością będzie baaaardzo dłuuuuuga;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu życzę wszystkiego dobrego i długich lat w przyjaźni z nami. Życzę miliona wejść i tyle samo komentarzy.
    Pozdrawiam i staję w kolejce z wielką przyjemnością i nadzieją że lalunia usiądzie w lecie na moim tarasie i będzie zdobiła moje podusie a zawartością słoiczka będę się delektowała siedząc na trasie i zbijając bąki z lenistwa. Ale się rozmarzyłam ale kto wie marzenia się spełniają.
    Całuski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też oczywiście się zapisuję:))) I cieszę się, że mnie znalazłaś - a co za tym idzie, ja znalazłam Ciebie:))) Prezenty przygotowałaś takie, że aż dech zapiera!!!
    ps. gdyby los zesłał mi wygraną - hi,hi , to podam adres do Rodziców do Polski:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przygarnę takie cudne prezenty :) i życzę dużo zapału do dalszej pracy twórczej i prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :-))) Życzę wielu kolejnych rocznic i wspaniałych pomysłów :-))) Masz niesamowity dar tworzenia pięknych prac :-))) I cichutko czekam na mieczyki i lilie na Twoich obrazach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. Ubogacasz nas swoją twórczością. Staję grzecznie licząc na szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i staję w kolejce,bo w życiu nie ominęłabym takiej okazji,żeby zdobyć te cuda,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. I to wszystko dla jednej osoby?..wspanialy gest.Zycze Ci kolejnych obfitych lat w blogowaniu i zdrowka .Stane w kolejce. bo .warto.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardziej niż wygrać w tej zabawie to chciałabym jedynie poznać Ciebie osobiście, ale póki co staję w kolejce, bo nigdy za wiele wspaniałości tworzonych Twoimi rączkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście ustawiam się w kolejce, moze mi się poszczęści ? Wspaniałe prezenty ! Kto wygra będzie szczęsliwy...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Może tym razem mi się poszczęści, ja mam naprawdę bardzo dobre rączki na takie skarby :) Pozdrawiam i ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję dwóch lat w blogowym świecie i życzę kolejnych inspirujących obfitych w ciekawe znajomości
    i przyjaźnie.
    Prezenty cudne i tak dużo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo się cieszę,że i mnie udało się zaprzyjaźnić z Twoim blogiem:)jestem i będę Twoją wierną fanką:)))i cichutko staję w kolejeczce,a nuż się poszczęści:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje dwóch lat blogowania, oczywiście też biorę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje Ci, i chetnie wezme udzial w zabawie blogowej, pozdrawiam serdecznie. ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe prezenty przygotowałaś! Tak też i z ogromną ochotą przystępuję do zabawy, którą nam przyszykowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niedawno tu zajrzałam i już zostałam. Lubię nastrój twojej stronki, ciepło i zacisznie. Tildy piękne i z charakterem. Pozdrawiam i życzę wielu następnych lat z nami.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje kolejnej rocznicy, zapisuję się szybciutko zanim kolejka chętnych osiągnie kosmiczne rozmiary. Każdy by chciał dostać Twoje cudne prace. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Kwiatowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście ustawiam się w kolejce po takie prześliczne cukiereczki :)
    Może los się do mnie uśmiechnie...
    Już od jakiegoś czasu zaglądam na Twój blog; spodobało mi się tu...
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się. Zaglądam tu często i mam nadzieję, ze dłuuuugo jeszcze będziesz prowadziła bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Często tutaj zaglądam, podziwiam na stałe od nie dawna ale coraz bardziej mi się tutaj podoba i oczywiście ustawiam się w kolejce :

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje z powodu dwóch latek i życzenia weny na wiecej! Pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę dalszych owocnych lat na blogu i zapisuję się na te cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu, gratuluję dwóch latek i życzę następnych owocnych w cudne prace:) A takie cudeńka z chęcią przygarnę:)
    ustawiam się grzecznie do kolejki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja bym chciała spróbować, bo jest pod ogromnym wrażeniem Twoich prac i podziwiam je już od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Danusiu, gratuluję rocznicy i życzę Ci dużo weny twórczej.
    Z ogromną przyjemnością przygarnę te cudeńka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne są Twoje prace, a obrazek z bukietem jest cudny i dlatego ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  48. O! nie przepuszcze takiej okazji, w Twoich lalkach jestem zakochana, a obrazek tez piekny, nie wspomnę o słoiczku...ustawiam sie grzecznie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  49. Danusiu, znacznie łatwiej złożyć Ci gratulacje, niż wygrać!
    Ale grzechem byłoby się nie zapisać, więc się piszę.
    Na Twoim blogu widziałam tyle pięknych rzeczy i sprawiłaś mi tym tyle radości, że choćby dlatego warto prowadzić go nadal. Tworzysz przepiękne rzeczy, więc tylko zdrowia Ci życzę, bo resztę już masz:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cuda Kochana przygotowałaś. Cuda! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne rzeczy zrobiłaś jak zawsze...chętnie stanę Danusiu o nie w kolejce ponieważ uwielbiam Twoje prace....a te idealnie będą pasowały do mojej kuchni, do tego jednego słoiczka który mam już od Ciebie....stoi taki sam samotny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Danusiu gratuluję drugiej rocznicy i życzę Ci nadal takiego zapału do pracy, entuzjazmu i pomysłów oraz wytrwałości w ich realizowaniu.Stanę w tej kolejce z nikłą nadzieją :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy, bloga, obserwatorów, a nade wszystko tych pięknych prac, które być może, przynajmniej w części, by nie powstały, gdyby nie blog. Oczywiście ustawiam się w kolejce, choć i tak, z góry przesądzona sprawa, gdybym była sama na pustyni, to może ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też dołączam do gratulacji. Czytam i podziwiam od dawna Kontakt z czytającymi to bardzo ważna rzecz ale to czytający tacy jak ja Cię podziwiają i próbują naśladować. U mnie z naśladowaniem marnie ale Twój blog jest inspiracją, niesamowitą. Pokazujesz co można i to jest dla mnie najważniejsze a prace są niesamowite i takie z duszą, oryginalne, z którymi nawiązujesz więź. ja mam podobnie. Wielu następnych wspaniałych lat blogowania. JESTEŚ FANTASTYCZNA! Jeśli proponujesz chciałabym zaopiekować się ale i tak Twój blog przyciąga. ustawiam się w kolejce i próbuję umiescić baner na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiście, że gratuluję. Każde małe zwycięstwo należy świętować ( i to hucznie), a dwuletnia aktywność w blogowym świecie to już całkiem spore. Gratuluję! I oby dalej z taką łatwością i polotem szło Ci tworzenie nowych dzieł, którymi potem nas, biedne dziatki, obdarujesz :) Czekam na rozwiązanie, bo może wreszcie będę mogła namacalnie podziwiać Twoją pracę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku jak ten czas szybko umyka.Wydawało mi się,ze to tak niedawno.A tu proszę jak mijają dwa latka:)
    Z całego serca Kochana życzę nadal tak cudownych prac, tak wspaniałego zapału do ich tworzenia. Ale przede wszystkim satysfakcji i zadowolenia z tego co robisz pozwalając nam cieszyć oczy cudeńkami jakie TU można podziwiać. Wielu następnych wspaniałych rocznic Ci życzę.Juta.

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję w kolejce bo kocham wszystko co robisz!!!A candy jest cudowne.Co doTwoic przemyśleń,w pełni masz rację,ja też się cieszę nie ilością osób w obserwowanych czy ilością psotów a osobami,które poznałam i bardzo polubiłam,znajomościami któe zostaną na całe życie,inspiracjami,które spowodowały,że nie siedzę przed telewizorem czy ksiażką a maluję ,kleje i tworzę.Ty również przyczyniłaś się do tego,bo jesteś moją inspiracją....więć dobrze,że jesteś!!!i że znalazłam Twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne rzeczy tworzysz dlatego ja również bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po te cuda. Życzę Ci kolejnych 2 lat i żeby Cię wena twórcza nigdy nie opuściła.
    Banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko i oczywiście zapraszam do siebie
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  60. Ogonek już długaśny, ale chętnie się w nim ustawię! Gratuluję rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Samych dobrych chwil w blogowaniu i kolejnych twórczych lat! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  62. Danusiu... zajrzałam do Ciebie przez przypadek... i tak mnie wciągnęło, że spędziłam u ciebie cały dzień, na czytaniu i podziwianiu... samo to świadczy o tym, że warto, bo zapewne takich jak ja jest więcej. Gratuluję i podziwiam :) W kolejce stanę, bo jak tu nie pomarzyć o takich wspaniałościach. Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Danusiu, gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych udanych lat w blogowym świecie. I twórz Kochana, bo wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest piękne i tworzone z sercem i pasją. Z przyjemności ustawię się w kolejce, wierząc że szczęście uśmiechnie się do mnie. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie przyjmę te cuda, jeśli mi szczęście dopisze:) Gratuluję dwóch lat i życzę następnych tak owocnych:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  65. gratuluję rocznicy...
    oczywiście się zapisuję na rozdawajkę ...
    dużo rzeczy rozdajesz... więc... gdyby jakimś cudem na mnie padło... to zadowolę się tylko słoiczkiem... czyli... podzielę się z innymi osobami wygraną... bo co tu dużo mówić.. wiele osób zamieszcza swe komentarze...
    miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mam bardzo dobre ręce. Chętnie przygarnę wszystko oprócz kota, bo na kota mąż się nie zgadza.
    Linkuje na swoim blogu: http://boxemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy. Wydaje mi sie,że jesteś tu od zawsze.
    Oczywiście to Ty ( albo ślepy los) stwierdzisz, czy moje ręce są dobre, ale ja pełna nadziei CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana, gratuluję rocznicy i życzę Ci kolejnych tak twórczo owocnych lata !!!
    Nie obserwuję Cię od początku powstania bloga, ale gdy tu trafiłam, wiedziałam, że zostanę na zawsze, by cieszyć oko Twoją twórczością, dziękuję, że chcesz dzielić się soją pasją :)
    Ustawiam się oczywiście w kolejce, moje ręce są duże, mam też nadzieję, że dobre więc zmieszczą się w nich wszystkie podarunki i będą bezpieczne i dopieszczone :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję! Przez te dwa lata pokazałaś wiele pięknych prac. Chętnie zapiszę się na ten śliczny prezent

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie przygarnę Twoje dzieła. Tym bardziej że już posiadam tulipank. A mój apetyt na Twoje bukiety stale rośnie. Pozdrawiam sredecznie i gratuluję rocznicy
    Jabłonka

    OdpowiedzUsuń
  71. Już dwa latka - GRATULUJĘ!!!
    I kolejnych wypatruję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale słodziaskie:)))) Oczywiście najbardziej zachwyca mnie obrazek z trójwymiarowym haftem. Zdolna " bestyjka" jesteś . Gratuluję i pozdrawiam. I chętnie wezmą udział w przygarnianiu.

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluje dwóch latek blogowania i życzę jeszcze bardzo wielu tak udanych!
    Wspaniały jest u Ciebie klimat i przepiękne rzeczy tworzysz.
    Z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cuda;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Dwa lata - dobry wynik:) To nam jest szalenie miło odwiedzać Twój świat, w którym tyle ciekawych różności i pięknych dzieł. Ustawiam się w kolejce, bo jakże inaczej..?

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję dwóch latek:D Tworzysz przepiękne rzeczy i z przyjemnością je podziwiam. Nie ustawię się jednak w kolejce ponieważ rzadko mam czas na blogowanie i odwiedzanie, dlatego nie będę dziewczynom zabierać miejsca, to by było nie fer.
    Działaj dalej bo uwielbiam podziwiać i podpatrywać twoją twórczość. Życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dwa lata- mnie też miną w kwietniu...Gratuluję, podziwiałam i podziwiam:)
    Oczywiście piszę się na te piękne rękodzieła:)!
    Z ludźmi to tak właśnie jest...Przychodzą, odchodzą...Tez mam kilka takich, których zapomnieć nie mogę...Odeszli z zblogosfery, bo dała im w kość, bo mieli dość...A ja tęsknię za nimi nieustannie...:(((
    Oby jak najmniej tego typu przezyć Cię, Danusiu spotkało, oby wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała:)
    Pozdrawiam serdecznie, liczac,że to ja własnie przytulę do siebie te piękności...Jeszcze NIGDY niczego nie wygrałam...Może teraz się poszczęści...
    Buziaki:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja również ustawiam się w kolejce po te cudowności i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Rany Danusiu, jak to szybko minęło!!! Tak dzisiaj od rana fruwam po blogach, bo czeka mnie sprzątanie, a cos mi się nie chce... może to i dobrze bo już od dawna nie miałam tyle czasu, żeby pokomentować. Coś nie często u Ciebie zostawiam ślad, ale odwiedzam, wszystko jakoś w biegu ostatnio, czas się nie chce wydłużać, a ja staram się jakoś nim dysponować. Nie martw sie, ja Cię nie opuściłam :)
    Zapisze się do kolejeczki po cukieraski (piekne jak zawsze!!!), a co!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluje drugiej rocznicy, to bardzo miłe zapewne, tworzysz piękne rzeczy, uwielbiam Twój haft wstążeczkowy więc będę się łudzić, że zdobędę ten piękny obrazek, pozdrawiam i obserwuje jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również zapisuję się w kolejkę :) Pięknych rzeczy nigdy dość :) A Twoje są wyjątkowe...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  81. Kochana dalszych twórczych latek:)Grzechem byłoby nie zaglądać do Ciebie tworzysz takie cuda:)A zaszczytem jest mieć Twoje arcydzieła:)Więc grzecznie tu staję:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochana życzę Ci kolejnych twórczych latek i nieustającej weny :)
    Lubię do Ciebie zaglądać, bo tworzysz cuda i mój ukochany haft wstążeczkowy, który ćwiczę jak obiecałam :)
    Zapisuję sie oczywiście po Twoje cudeńka :)
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę kolejnych , równie bardzo twórczych !
    Kolejka strasznie długa, ale cóż w mojej młodości, stało się w o wiele większych i zawsze coś wystało ! Może jakaś lista społeczna, albo coś w tym rodzaju.
    Na poważnie - z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cudeńka wyczarowane Twoją rączką ! A nóż ...! Czary, mary... !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudne - bardzo bym chciała to mieć !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. gratuluję rocznicy (kiedy te dwa lata zleciały)
    i oczywiście ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratuluję rocznicy :) Ale cudeńka :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  87. W kolejce stajemy po te cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  88. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  89. Serdecznie gratuluję CI drugiego roczku, wciąż zachwycasz :)) - kto wie może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  90. Dlatego, że to co robię jest bardzo odmienne a jestem wielką miłośniczką wszystkiego co ręczne ośmielam się ustawić w kolejce.
    Życzę następnych twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne Candy, Zapisuję się z nadzieją że trafią do mnie. Zapraszam do mnie, również Candy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję kolejnego roku blogowania i oby było takich rocznic jak najwięcej. Z chęcią przyłączam się do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam :) Piszę się na candy :)
    Pozdrawiam wiosennie, bo u nas chyba już wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  94. gratuluję rocznicy, a takie słodkie cukierki bardzo chętnie przygarnę.....

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję roczku :) ustawiam się w kolejce. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Skarby, skarby same....
    no okropna jestem, wiem, wiem ale już zazdraszczanie mi się włączyło na sam widok tych cudeniek
    do tego kolory wybrałaś moje najmilsze *♥*...

    Takie buty, dwa latka, no kiedy, powiedz kiedy??? Niedawno rok był, ależ ten czas pędzi...
    Bywanie tu to sama przyjemność Danusiu, tyle piękności, oko bieleje ...:)
    Ściskam czule i wielu, wielu jeszcze latek życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  97. Ależ śliczności!!! Z chęcią się nimi zaopiekuję. Gratuluję dwóch lat pieknego blogowania.
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. szybciutko się zapisuję , gratuluję ;)) i gorąco pozdrawiam, a i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratulacje :) Ja z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    banerek (zdjęcie) z linkiem umieściłam na swoim blogu: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ serdecznie zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania :)
    Ustawiam się w kolejce po te cudowności. Banerek u mnie na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  101. chętnie się zaopiekuję:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Gratuluję rocznicy! Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się i ja na te retro-cudeńka. Na powolusku.blogspot.com umieściłam już banerek. Zapraszam też do siebie gorąco na ostatnie dni candy-zgadywanki!

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo serdecznie gratuluje 2 lat blogowania. Juz zamieszczam banerek na www.na-margi-nesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję drugiej rocznicy w blogowaniu! Do Twoich haftów wstążeczkowych wzycham nie od dziś wiec z przyjemnością zapisuję się na Candy licząc po cichutku, że może szczęście śmiechnie się do właśnie mnie☺
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam bardzo serdecznie, gratuluję drugiej rocznicy w blogowaniu :) i bardzo chętnie przygarnę te piękności :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Nie dziwię się, że ustawiam się jako 112 w kolejce, po Twoje Danusiu cudeńka.Mały figiel i bym przegapiła,ale od paru dni nadrabiam zaległości blogowe i cieszę się bardzo, że zdążyłam jeszcze się zapisać.
    Gratuluję rocznicy blogowej ,życzę wszystkiego co naj na dalsze lata, bo zawsze cieszę swoje oczęta jak oglądam Twoje dopieszczone na maksa dzieła.
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  109. Ustawiam sie w kolejce:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratuluję rocznicy:) ale szybko zleciały te latka:)
    Marne moje szanse, ale z wielką radością przyjęłabym tak cudne prezenty:) Zapisuję się do długaśnej kolejki!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo, bardzo chciałabym wygrać tę lalę. Mam nadzieję, że mi dopisze szczęście. Jest piękna. http://tworczapasieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Radości blogowania przed wszystkim Ci życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  113. Jak na razie ustawiam się ostatnia w kolejce, po prezenciki. Ostatni będą pierwszymi , Życzę Ci wspaniałych pomysłów na najbliższych 100 lat .

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wiele weny twórczej w tym co robisz i w nowych jeszcze nie praktykowanych technikach. W kolejce staję, choć długaśna ona niezmiernie - ale liczę na ciut szczęścia:)
    Pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  115. Super to już następna rocznica bardzo gratuluję i spokojnie stanę w kącie
    w tej bardzo długiej kolejce lala bardzo do mnie przemawia ale te wstążeczki ...
    ja tak nie potrafię a bardzo mi się podobają :))) pozDrawiaM ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  116. Gratuluje wytrwałosi i życzę wielu sukcesów w świecie blogowym.I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Danusiu alez kolejka u Ciebie - wcale sie nie dziwie :)

    Z wielka checia ustawiam sie i ja w kolejce. Posiadanie kazdego Twojego tworka to rozkosz. A do tego lala zrobiona przez Ciebie cudownie.

    Po cichu licze, ze bede miala prezent na urodziny 22ego :P

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale długa kolejka się utworzyła. Jest do czego. Piękne nagrody zrobiłaś, jak wszystkie Twoje prace.
    Ja też się zgłaszam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie. Biernasia
    http://biernasia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję 2 rocznicy blogowania. Piękne przedmioty tworzysz takie klimatyczne i gustowne. Oczywiście zapisuję się do kolejki - może mi się poszczęści.
    Jeszcze raz pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluję 2 rocznicy wspaniałego blogowania i życzę wielu kolejnych lat, wspaniałych pomysłów i przepięknych prac; miłych obserwatorów i gości !!!
    Zaglądam na bieżąco, a Twoją zabawę byłabym przegapiła.
    Z wielką przyjemnością pomarzę o fantastycznym prezencie !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję od dawna - Terenia, czasami po cichu:(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Do grona obserwatorów dołączyłam przed chwilą, ale bloga śledzę już od dawna. ZAWSZE z ogromną przyjemnością... , bo Twoje prace idealnie trafiają w mój gust.
    Tak trzymaj! Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.
    Ustawiam się w kolejce... - piękne prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluję rocznicy! Ustawiam się w kolejce,bo jestem wielką fanką Twoich lal ,są cudowne i niepowtarzalne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. Teraz widzę że przez wszystko co dzieje się w życiu moim dużo mi ucieka....ale choćby w chwili ostatniej zapisuję się.A może ostatni pierwszymi będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Pierwszy raz trafiłam na twojego bloga, a tu takie cuda. Robisz przepiękne rzeczy! Z chęcią zapiszę się na candy :)

    OdpowiedzUsuń