piątek, 24 listopada 2017

Mikołaj już dotarł

Jak co roku przybył i przyniósł grzecznej dziewczynce cały wór prezentów. Dosłownie i w przenośni! Gdyby nie moja pazerność i ciekawość, to pokazałabym Wam ten wór, ale niestety, wszystko rozpakowałam, poustawiałam, poukładałam, dopasowałam, a kiedy trochę ochłonęłam, to dopiero pomyślałam o zdjęciach. Renia jest, absolutnie, niemożliwa. Dzieli się tym, co ma. Cieszy się radością innych i to nie na pokaz. Taka to z niej konstrukcja i wiele z Was przyzna mi rację. To, co pokażę, to jedna setna tego, co otrzymałam.







Reniu, dziękuję z całego serca.
Kiedy pisałam tego posta zawitał pan listonosz i dostarczył kolejną przesyłkę, ale o tym następnym razem. Naprawdę jestem szczęściarą, mając wokół siebie ludzi, którzy pamiętają o Tobie.  Uleńko, Szpuleczko już dzisiaj dziękuję!

19 komentarzy:

  1. Wielkość paczki można wyobrazić po ilości upominków- same wspaniałości, Renia wysyła chyba w/g własnych gabarytów, a malutka nie jest ha ha, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusieńko, myslę, że to jej serducho jest takie wielkie. To wyjątkowa osoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłka od serca to widać. Same skarby. Zaintrygowały mnie dłonie na ostatniej fotce, co to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale masz piękności. Renia to ma niesamowite serducho! Pozdrawiam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielki wór jak wielkie serce Reni! Serce przyciąga serce, bo Twoje też jest wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. to fakt, że szczęście Ci dopisuje ...
    też, tak mam,ze często daję nigdy nie licząc na rewanż :) ... może dlatego też z rzadka coś dostaję, ale inaczej nie umiem ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności same:) Niesamowita osoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tam od ciebie Mikołaj tez zawsze przynosi wszystko od serca:)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka.
    A wiesz, że Mikołaj chodzi do tych co byli bardzo grzeczni? :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Qué bonito todo lo que nos enseñas!!! Me encanta.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem :D
    Dziękuję jeszcze raz, że do mnie zajrzałaś - naprawdę to Twoje słowa sprawiły, że napisałam posta. Cały czas myślałam o tym.
    Przepiękne prezenty dostałaś. Pierwsze zdjęcie mnie powaliło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wielkie serce ma ta nasza Renia. Piękne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty, a ilość taka, że zawrót głowy murowany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Renia jest niesamowita, umie sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń