środa, 29 listopada 2017

Jak ja uwielbiam

taki nawał pracy. Jestem wtedy zorganizowana jak nigdy. Wstaję rano, ogarniam chałupkę, wstawiam obiadek i mogę działać. Codziennie powstaje coś nowego, ale też kończą to, co już jakiś czas czeka na dopieszczenie. Każde szyjątko sprawia mi radość i powoduje, Ze kolejne pomysły rodzą się w głowie.' Ostatnio powstały dwa skrzaty. Beżowy poleciał już do Marysi i tego nie pokażę, jest i drugi - czerwony. 


Łoś ma już ogonek
Powstał też nowy

I cała czerwona kolekcja
Tu widać jaki skrzat jest duży.
Nowe reniferki już ubrane

Gnomków też coraz więcej


To tyle na dzisiaj. Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.

41 komentarzy:

  1. Wow! Ale cuda u Ciebie powstają! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłoczno w Twojej pracowni : ) Same cudeńka. Jaki piękny regał do prezentacji Gnomków. Coś w tym jest że im mniej czasu tym lepsze gospodarowanie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłoczno i gwarno, aczkolwiek wielu z nich już nie ma.

      Usuń
  3. Pracowicie u Ciebie Danuś,na nudę nie narzekasz, same wspaniałości, czy jednego gnomka da się u Ciebie adoptować?pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś idziesz jak burza i to z piorunami. Wszystko pikne ... ale mnie powalił kompletnie, rozczulił i zakochałasm się w tym szarym nowym reniferku w czerwonym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w okularach ... ja chcę :)

      Usuń
    2. Beatko, jak się w styczniu ogarnę to wtedy zrobię, ok?

      Usuń
  5. i ja:)
    a te reniferki w beżach OBŁĘD:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniferek raczej niebieściutki, ale i tak fajny. W styczniu pomyślę o nich dla Was, teraz nie dam rady.

      Usuń
  6. Te gnomki rewelacyjnie Ci wychodzą :-D Reniferki też urocze bardzo :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te "męskie" renifery przeurocze!!! Wszystko fajne, ale one to już naj, naj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ataboh napisała wszystko to, co ja pomyślałam. Więc się bezczelnie podpinam :-)
    Dla mnie to łoś i jest absolutnie obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię, ale to skrzaty mną zawładnęły.

      Usuń
  9. o matulu kochana:)ależ Ci się tych rozrabiaków namnożyło:))))a nie rozrabiają Ci za bardzo po domu?:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce, to i tak bym nie była w stanie tyle tego stworzyć, podziwiam i podpisuję się pod słowami Reni, reniferki w beżach, obłęd !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenuś pewnie niedługo zaskoczysz, bo święta tuż tuż

      Usuń
  11. Cudowności. Renifer w okularach obłędny a te gnomy!!! Pięknie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skrzacik beżowy też Ci się spodoba.

      Usuń
  12. Okularnik z lalą na czerwono obłędny!!! Gnomy fantastyczne!!!
    Podziwiam za umiejętność zorganizowania sobie czasu na tak ogromne tworzenie. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam,podziwiam,podziwiam Twój talent do tworzenia,zwłaszcza skrzatów ,ja porwałam się i masakra niby skończyłam jednego po 5 godzinach mordęgi ,a efekt mniej niż zadawalający:(((Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie niezwykle zorganizowana z Ciebie osóbka. Reniferki są cudowne, ale jak dla mnie to Gnomki wciąż wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam Twoją pomysłowość w tworzeniu wszystkich Stworków oraz dbałość o szczegóły. Dzięki temu Skrzaty, Reniferki, Gnomki są absolutnie WSPANIAŁE! Mogłabym je wszystkie adoptować :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna zachwycam się Twoimi szyjątkami ale ta czerwona rodzinka skradła moje serducho. Pięknie Ci to wychodzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obejrzałam Twoje prace i stwierdziłam, że bajki jednak istnieją.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj miałam niesamowitego gościa! Marysiowy skrzacik wpadł na kawkę i skradł serca wszystkich domowników:-)Ja nie wiem, jak to się stało, że wcześniej tutaj nie trafiłam. Przepiękne prace, pełne pasji, pomysłowości i niespotykanej dbałości o szczegóły. A czy w związku z tym nawałem pracy masz może jeszcze jakieś wolne moce przerobowe? Bo gdyby jakiś skrzacik przypadkiem poszukiwał domku na Święta, to ja bym go bardzo serdecznie przygarnęła.(Pewnie to już niemożliwe, ale nie darowałabym sobie gdybym nie spytała:-)) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, jestem zachwycona ale dałaś po robocie kobietko...Ja muszę troszkę odpuścić...Reniferki bezowe skradły moje serducho...Gorąco całuję pa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń
  21. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    Animation

    OdpowiedzUsuń