wtorek, 27 lutego 2018

A dziś bliżej lata

Lato to dla mnie magiczne kolory, zapach, radość i zawsze moja ukochana lawenda. Robiłam ją dziesiątki razy, ale zawsze do niej chętnie wracam. Tę zaczęłam w środku zimy, jednak moje szmacianki zwyciężyły i dopiero wczoraj zabrałam się i skończyłam. Szał na lawendę powoli mija, jednak ja jestem wierna mojej fascynacji i co jakiś czas podrzucę kolejny obrazek.




Rameczka jest spora, ma ok 27 cm wysokości. Dla porównania położyłam te, na których z reguły tworzę haft wstążeczkowe.

Miłego tygodnia i dzięki wielkie za komentarze pod poprzednim postem.

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje wstążkowce :))) są przepiękne !!! dopracowane ,idealne :))) sama jestem posiadaczką tych cudeniek :))) buziol

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna lawenda:))mnie nadal podobają się motywy lawendy,ale takie delikatne,jak Twoje wstążeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda !!! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny haft.Podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Danuś ja lawendę zawsze, a Twoją to szczególnie :) Jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje wstążęczkowe prace i lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie fantastyczna praca a kwiaty jak z ogrodu. Pozdrawiam cieplutko w mroźny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się lawenda nigdy nie znudzi. Piękny haft, aż czuję zapach przez łącza:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft 💋💋 wspomnienie lata
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lawendę! to cudeńko jest zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wstążeczkowa lawenda. Też kiedyś próbowałąm swoich sił w tej technice, ale jakoś mi nie wyszło, widzę jednak, ze warto wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna lawenda, wciąż mam fioła na jej punkcie zwłaszcza tak pięknie wyhaftowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft wstążeczkowy zawsze pozostanie dla mnie nieodgadnioną tajemnicą. Obrazek przecudowny. Lawenda to moja miłość w kazdej postaci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały haft, kwiatki wyglądają uroczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też szukam wiosny ale to dość trudne...Za oknem -14 C ale co tam już nie długo mam nadzieję że będzie ....Twoje lawendowe dzieła są piękne mam nadzieję, że jeszcze będzie mi dane spróbować pod Twoim magicznym oczkiem...Gorącom całuje pa....

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach lawendy, a Twoje wstążeczkowce z motywem lawendy czy też innymi kwiatkami bez względu na modę są piękne i niepowtarzalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje wstążeczkowe hafty zawsze mi się podobały i z przyjemnoścą je oglądam. Lawenda to wdzięczny temat. Śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ribbon embroidery will always remain an unseen mystery to me. picture wonderful. lavender is my love in every form. Best wishes.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń