środa, 21 lutego 2018

Trwają ferie

ale moje maluchy już wyjechały, żeby poodpoczywać na nartach. W domu jeszcze przez kilka dni będą ślady ich bytności, ale już jest za cicho i już tęskno. Przez ten tydzień było w domu prawdziwe zoo - dosłownie i w przenośni. Staś budował fortecę z kartonów, a z Antkiem wprowadzaliśmy kolejne zwierzątka do naszego zoo. Babcine małpy opanowały taras




Powstał też zajączek, ściśle według sugestii


Powstał też bukiet tulipanów

A to cała Antosiowa kolekcja. Babcia tylko ubrała zwierzątka


 Były też prezenty od Joasi


I od Lidki magnesiki i cudne babskie przydasie

Bardzo, bardzo dziękuję!

19 komentarzy:

  1. cudowne zoo i prezenty :D małpka Fiku Miku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoo przecudne!!! I te moje kolory:))) Z taką Babcią nikt się nie nudzić!!!
    Piękne prezenty.

    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty zawsze cieszą...Wiadomo Antoś zdolniacha po babuni...Widzę ze pracowite były ferie...Zwierzyniec cudowny...Gorąco całuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajefajne małpeczki ; królicza panienka śliczności; prezneciorki też fajniutkie - miło je dostawać
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ mają fajną tą babcię:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie ferie sama bym pojechała : ) Widać efekty fajnych twórczo spędzonych dni. Może kiedyś ja będę taką babcią.

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero były harce :). Małpeczki cudaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małpki wspaniałe nie ujmując urody królikowi :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mają Twoje wnuki, mieć taką kreatywną babcię to skarb niesamowity:-) Cudne wszystkie uszytki widać, że ekipa twórczo zakręconych nie próżnowała mimo ferii. No właśnie, jak te ferie szybko uciekają... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też były wnuki to najpiękniejszy okres zawsze mojego życia. Rozrabiają jak małe zajączki ale to jest cudne. I też tak mam wsiadają do samochodu a ja już tęsknię ale tez się cieszę bo mam troche dla siebie odpoczynku do następnego razu. Cudna ta kolekcja Antosiowa. Pozdrawiam Danusiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się nazbierało, tyle wspaniałości! Najbardziej urzekła mnie małpka z pierwszych zdjęć.
    Jak było ZOO, to znaczy, że było super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowe te małpki. Łapki mają bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne małpie panowanie, ale przed "zajączką" wymiękam. Cudna jest.Miłe upominki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Napatrzec sie nie mogę na Twoje uszytki. Są rewelacyjne a pani zajączkowa to juz miss bloga. Fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zakochałam sie w małpkach i to od pierwszego :)
    Antoś jest genialny!!! Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful monkey control, but before the "bunny" I wake up. It is a wonderful gift.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń