środa, 7 lutego 2018

I choć malutko mnie na blogu

bo sporo ważnych spraw na głowie i czasu brak, to przyjazne duszyczki nie zapomniały i lawiną niespodzianek mnie obdarowały. Radość przeogromna, bo raptem dziesiątki przydasi na stole i miliony pomysłów na ich wykorzystanie. Więc jak zwykle się chwalę, bo są to dla mnie rzeczy ważne, a serducha cudownych dziewczyn są najważniejsze. Co roku obdarowujemy się z Bożenką prezentami na urodzinki. Sporo jest takich osobistych i te pozostają dla nas, ale cudowne dziadostwo od Bożenki zażyczyłam sobie już po raz drugi i właśnie Wam pokazuję. Pierwsze dostałam pięć lat temu i jest już mocno nadszarpnięte zębem czasu. Oto moje nowiusieńkie, jeszcze bez igiełek w brzuszku i pupie.




Dzień później dotarła paka od Reni, bo trudno to nazwać paczką. A wszystko dlatego, że skończył mi się pluszowy materiał na moje łosie. W sklepach drogi, więc ja po prośbie do Reni, że jak gdzieś natknie się na coś takiego, to dla Danusi. Minęło parę dni i pan kurier ledwo dotargał paczkę pod drzwi. A w niej same cuda: materiały, pudełka, pudełeczka, stos kartek wykonanych przez Renię i cudny, cudny kalendarz. Popatrzcie same







Niedawno też otrzymałam kolejną porcję pozytywnej energii i wspaniałych przydasi od Uleńki z Manufaktury Dobrych Klimatów i Sylwii z Anielskiej Szpulki. Naprawdę dostałam skarby. Dziewczyny są niesamowite. Czuję się obdarowana jak królowa.





To niewielka część tego, czym zostałam obdarowana.
Czasami siadam sobie w fotelu i myślę, że wielka szczęściara ze mnie, bo kiedy ciężko, kiedy coś tam nie idzie, to gdzieś tam daleko, mam moje dziewczyny. One dają mi siłę. 
I żeby Was nie zanudzić, to o kolejnych niespodziankach następnym razem.

40 komentarzy:

  1. Wszystko wspaniałe!!! Ogrom szczęścia. Każdy prezent wyjątkowy. A herbaciarka że starą fotografią subiektów niesamowita.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zachwyca się tą herbaciarką. Buziaki Gosiu.

      Usuń
  2. Ależ jesteś obdarowana Danuś ... jak się cieszę razem z Tobą. Niech radują twoje serducho te skarby.
    Herbaciarka i ten kuferek z kartkami mnie oczarowały. A kalendarz rewelacja.
    Zresztą co tu ukrywać same skarby i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Beatko, bo wiem że to wszystko od serca.

      Usuń
  3. cała Renia:)))kochana dziewczyna:))a dziadostwo od Bożenki cudne:))))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że wszystko jest cudne. Do dziś raduje się moje serce.

      Usuń
  4. wspaniałe upominki od koleżanek niech służą i rozwijają twój umysł jeszcze bardziej ...nie wiem tylko czy się da /miłych ferii z dzieciakami i mniej trosk na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziadostwo jest wprost cudowne! :) Rozpłynęłam się w zachwycie rozpoczynając czytanie posta, nie wiedząc jeszcze, że w dalszej jego części czeka tyle pięknych rzeczy! :) Jakie wspaniałe prezenty dostałaś - nie będę się rozpisywać nad poszczególnymi, bo wszystkie są wyjątkowe i naprawdę zachwycające :) Masz rację - jesteś szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna setna tego, co dostałam. Nie sposób wszystko pokazać.

      Usuń
  6. Wspaniałe przydasie i inne cudeńka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko superowe i Twoje szyjciątka i prezenty :)))A czarne lakierki i ten kapelusik no są mega ,dla takiej lali elegantki :)))pozdrówka i buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, KRÓLOWO po resztę musisz przyjechać...Gorąco całuje i pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś. Jak myślisz, czego słucham pisząc teraz odpowiedź?

      Usuń
  9. Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie zostałaś obdarowana:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią - każdemu wedle zasług ;-) Jesteś super babeczką z wielkim serduchem więc Masz ;-) buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale mi Sylwuś teraz przysłodziłaś. Dzięki kochana, sama wiesz, że to tylko niewielka część na zdjęciach.

      Usuń
    2. @ też potrafię być!

      Usuń
  12. Wspaniałe prezenty dla wspaniałej Danusi.Nie może być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ja bym dała za taką pakę :). Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, serducho za serducho. Rewelacyjne prezenty.
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Super "prezenciki". Gratuluję tylu wspaniałych przyjaciółek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo dobro powraca Danusiu, więc wcale, a wcale się nie dziwię, że tak szczodrze jesteś obdarowywana. Przecudne wszystkie upominki a dziadostwo zwaliło mnie z fotela juz zanim coś przeczytałam:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko już zostało napisane, ja dodam tylko, że takiego dobra nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Que bonitos trabajos y que originales!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prezenty. Dokładnie tak kochana, dobro powraca :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mówią dobro powraca w dwójnasób. Nie dziw sie więc kochana, że takie prezenty wspaniałe dostajesz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe dziewczyny! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne dziewczyny i wspaniałe dary od nich!
    Pozdrawiam, Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń