sobota, 12 stycznia 2013

Za miesiąc rocznica

a mam wrażenie jakbym tu była od zawsze.  Nie będzie podsumowań, bo to, co mnie cieszy najbardziej, to Wasza obecność, komentarze, nowe znajomości, wiele ciekawych pomysłów, cudowne prace i mogłabym jeszcze długo i cierpliwie wymieniać. Nie żałowałam ani przez chwilę, że zdecydowałam się na założenie bloga, który powstał głównie dzięki Michałowi, a i teraz jeszcze w trudnych sprawach technicznych proszę go o pomoc. Nauczyłam się wszystkiego od podstaw, ale tak bardzo chciałam , aby powstał ten blog, że nie było wyjścia. Począwszy od pisania, wgrywania zdjęć i jeszcze wielu innych rzeczy, które były dla mnie czarną magią. Czyli można. Teraz jestem gość, radzę sobie nieźle, chociaż chciałabym, aby zdjęcia były lepsze i ciekawsze. Mam nadzieje, że i to opanuję.
    A teraz do rzeczy. Jak rocznica, to i rozdawajka dla trzech osób. Do każdego obrazka przygotuję niespodzianki. Nie pokazuję ich, bo jeszcze nie wiem co to będzie, ale coś fajnego wymyślę. Zasady jak zwykle, z tym, że jest to rozdawajka dla obserwatorów. Zgłoszenia do 12 lutego, rozstrzygnięcie 13 lutego 2013 w rocznicę bloga. Zapraszam.

                                                                               Banerek do pobrania.


118 komentarzy:

  1. Jestem od dawna wielką fanką Twojej twórczości więc ustawiam się do rozdawajki z ogromną przyjemnością. Życzę Ci kolejnych sukcesów, wspaniałych pomysłów, którymi nas raczysz i dalszego pomyślnego blogowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiszę się i ja, bo obrazki cudne i okazja nie byle jaka :)
    Banerek już umieściłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem u Ciebie od nie dawna ale też jestem Twoją fanką. To co robisz jest piękne.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że poznałam ten blog i podziwiam jego właścicielkę za tak fantastyczne prace :)
    Ustawiam się w kolejce,bo wygrać taką rozdawajkę to jak marzenie :) Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie w tej kolejce zabraknac nie moze:) Juz teraz zycze Ci kolejnych wspanialych pomyslow choc jestem pewna, ze na tym blogu ich nigdy nie zabraknie.. :) Usciski, P.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne obrazki,padłam z wrażenia,aż słów brak...
    jeśli można to również się ustawię grzecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż jestem szczęśliwą posiadaczką Twoich prac, to staję w kolejce. Najchętniej wszystkie wolne miejsca w domu ozdobiłam Twoimi dziełami. Szanse są małe, bo podejrzewam, że kolejka będzie jak w PRL-u. Cieszę się, że jesteś w blogowym światku a mam nadzieję, ze poznamy się także w realu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się tu ustawić:)czynię to z wielką przyjemnością i nadzieją na jedną z trzech nagród:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, gratuluję rocznicy. Sama widzisz,że nie ma rzeczy niemożliwych. Robisz cudowne rzeczy i tym bardziej się cieszę, że mogłam Ciebie poznać. Staję grzecznie w kolejce, mając nadzieję, że moje marzenie się spełni.
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam nadzieję,że do mnie uśmiechnie się szczęście :-))) Obserwuję od jakiegoś czasu, podziwiam cały czas :-)))Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych oraz stale rosnącego grona wielbicieli twórczości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje obrazy wsyazeczkowe,chociaz inne Twoje prace sa rownie piekne idlatego z wielka przyjemnoscia sie ustawie w kolejce...a rocznicy gratuluje tej pierwszej i wielu,wielu nastepnych...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno wlazłam w Twój blogowy świat i wiernie w nim trwam, więc uważam za swoje święte prawo stać w kolejce i łudzić się wygraną :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że i ja tu staję ... po cichu liczę na niezabudki. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  14. ja obserwuję od niedawna, cieszę się, że tu trafiłam i oczywiście ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja marzę o Twojej pracy... tak więc ustawiam się grzecznie w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego z okazji Rocznicy blogowania !!! Ja też się cieszę, że mogę poznać Twoją twórczość, a przez to i Ciebie :) Pozdrawiam i w kolejce się ustawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście też jestem chętna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności przygotowałaś, już zazdroszczę zwyciężczyniom.
    Dziękuję za wizyty, pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Była bym bardzo szczęśliwa jakby pod mój dach trafiła któraś z tych wspaniałośći!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, to ja też chętnie ustawiam się w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie nie może mnie zabraknąć....Miłej niedzieli i następnych roczków w blogowaniu...Miłej rodzinnej niedzieli ...całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiej okazji nie mogę przepuścić :) Obowiązkowo próbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem, nadarza się możliwość posiadania Twoich cudeńków .Mam cichą nadzieję, ze to ja będę tą szczęściarą, ale cicho żeby nikt nie usłyszał. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nadchodzącego roczku, i jestem pod wrażeniem prowadzenia bloga. Oczywiście zapisuję na rocznicową rozdawajke.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czekam na wygraną cieszę się już cudami, które od Ciebie dostałam, ale banerek o rozdawajce zamieszczę z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę kolejnych "roczków" i wielu takich zapalonych czytalników jak ja! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie można przejść obojętnie obok piękności, które rozdajesz! Zauroczona Twoimi pracami nie omówię sobie tej przyjemności i będę czekać na szczęście.Miłego dalszego blogowania i pięknej Twórczej weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podczytuje ,obserwuje i dzisiaj stane w kolejce po Twoje cuda.
    Banerek zaraz powiesze,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja się wpraszam na to rocznicowe rozdawnictwo :-), z przyjemnością oglądam Twoje prace, więc jeśli jest choć cień szansy...
    Pozdrawiam rocznicowo

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam się w kolejce :) banerek podlinkowany :) http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html Danusiu Twoje prace to dziela sztuki, wykonane z niezwykłą precyzją :) przepiekne, warto je mieć bo są unikalne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego dobrego z okazji roczku. Ja też chętnie się zapisuję do kolejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję roczku w blogowaniu!:)
    to i ja cichutko ustawiam się w kolejce licząc na odroinkę szczęścia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choć jestem SZCZĘŚLIWĄ posiadaczką Twoich cudeniek,to i tak zawalczę z przyjemnością o kolejne.Jest jeszcze jeden powód...wielka sympatia jaką darzę Twoją osobę :)
    Wielu kolejnych szczęśliwych lat blogowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. byłoby wspaniale posiadać takie cudności...kolejnych roczków zyczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne. Z chęcią się zapiszę. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję pierwszej rocznicy...jak ten czas leci!
    Zyczę następnych pięknych i owocnych lat blogowania, wielu przyjaciół i zadowolenia z tego, co robisz.
    Pozdrawiam. :)
    Do Rozdawajki sie nie ustawiam....nie mam szczęścia- może innym sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję w kolejce po cukierasy. Ja do rozdawajek też szczęścia nie mam, ale ciągle próbuję. Gratuluję roczku i tak pięknych prac.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne...zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana dopiero roczek?? A mi wydaje się jakbyś tu była od zawsze...
    Czasami zastanawiam się ILE jest blogów i jak to się dzieje, że trafiamy tu a nie tam...
    Ale nie o tym ja tu teraz.
    Proszę najmocniej i mnie wciągnąć na listę Twoich wielbicieli.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej ta lawenda jest tak realistyczna że aż poczułam jej zapach w dodatku kiedy doczytałam że to rozdawajka, to aż trudno w to uwierzyć. Koniecznie ustawiam się w kolejkę. Życzę wielu pomysłów, spełnienia marzeń oraz nieskończonego blogowania i raczenia nas Twoimi pięknymi dziełami (ja jestem uzależniona i zawsze z przyjemnością tu zaglądam, jednak w okresie rozstrzygnięcia mogę być w szpitalu). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałego dalszego blogowania :)))
    I ja pragnę posiadać taki wspaniały widoczek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Obrazki są niesamowite. Spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dalszego pasjonującego blogowania życzę przedłużając kolejkę. Reklamuje tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jako 200 seta osoba obserwująca chętnie się zapisuję :)
    banerek juz jest :D obserwuję jako Peggy Brown a blog http://kamira90.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na te cuda muszę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez zapisuję się.
    Mam nawet miejsce nad biureczkiem, gdzie zawiesiłabym pracę od Ciebie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie wspaniałe te obrazki. Marzy mi się któryś z nich w sypialni:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakochałam się w fioletowych kwiatuszkach ;) Nie, na pewno nie mam żadnej obsesji ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Być właścicielem takich obrazków, to jakby posiadać swoje własne lato i to cały rok, no nie mogę odpuścić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się i ja! Mam nadzieję, że zobaczę w końcu na żywo te cudeńka wstążeczkowe:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się:))
    banerek wisi na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje hafty mnie zachwycają dołączę więc do zabawy może będę mieć szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Prace są oszałamiająco piękne, zatem dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Malowane wstążeczkami
    atłasami, satynami
    bukiety zaklęte w ramy ...
    Kuszą, nęcą, zachwycają
    i ... Anstahe zachwalają ...
    Niczym kropla rajskiej dziczy
    wespół ... serce, oczy syci ...
    Smutki, choć na oka mgnienie
    na obrazka/u zawieszenie
    zapatrzenie, uwielbienie
    zadumanie i westchnienie ...
    smutki zamknie, klucz wyrzuci ...Chloris ...
    no, bo po cóż, tu się smucić
    skoro, gdzieś tam z tyłu głowy
    obraz niesiesz kolorowy,
    tak misterny, ulubiony...
    wszystko, czego dziś ci trzeba...
    to ... kawałek tego świata,
    w którym kwiat się tak wyplata ...

    Grzecznie sobie przycupnę w kolejce, szczerząc się do losu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Nareszcie jest okazja, żeby te piękne wstążeczkowe hafty zobaczyć na żywo, pomacać, pogłaskać... Jesteś mistrzynią tego gatunku, więc nie mogę pominać takiej okazji i czym prędzej ustawiam się w tej długiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Od kiedy trafiłam na Twój blog jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich obrazów i innych prac.
    Byłabym niezłą szczęściarą, gdybym została wylosowana. Może się do mnie szczęście uśmiechnie:)
    Jednocześnie życzę Ci dalszego miłego blogowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. O mały włos byłabym przeoczyła Twoją zabawę. A jak tu nie ustawić się w kolejce po takie cuda! Może akurat szczęście mi dopisze :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  58. zabawa fantastyczna, a i idealnie wpasowane w klimat mojej wiejskiej chaty, więc z przyjemnością dołączam i kolejnych roczków życzę, pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak bym mogła nie zapisac się na takie śliczności.
    Wszystkiergo dobrego z okazji rocznicy, dalszych inspiracji twórczych.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak to dobrze, że się pokapowałam! Cudną rozdawajkę przygotowujesz! Zapisuję się oczywiście! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. W życiu bym sobie nie darowała,gdybym nie spróbowała zdobyć tych cudeniek,gratulacje rocznicy i opanowania technik,wiem co to znaczy,bo z wielkim trudem rozgryzałam te wszystkie tajniki,trochę potrwało,ale się udało,niestety nie miałam nauczyciela i musiałam sama się głowić,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Z ogromną przyjemnością ustawiam się po cukiereczki. Robisz piękne rzeczy.
    Obserwuję cię od dawna i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Taka kolejka ,bo jest i po co stać.Zaczynam obserwować i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję, obserwuję... staram się jak mogę :):) Cudeńka robisz, więc i kolejka po te cuda długa... oj długa...

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdecydowanie się zdecydowałam:))) Twoje hafty to magia (dla mnie czarna magia):))
    Postoję, a może trochę przysiądę w kolejce, bo długa bardzo:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  66. I Ja staje w kolejce chociaż nic jeszcze nie wygrałam to nie tracę nadziei :)pozdrawiam i przyłączam się do zabawy, buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  67. I mnie tu nie może zabraknąć :O
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też poproszę :-) Spróbować muszę choć konkurencja ogromna

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy!
    Marzy mi się jedno z Twoich cudeniek...

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak to się stało, że mnie tu nie ma, miałam wrażenie , że jestem, bo czytałam, chyba ktos mi przeszkodził.
    Uwielbiam patrzeć na Twoje dzieła, z przyjemnościa spróbuje szczęscia w ich losowaniu :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  71. kolejnych owocnych roczków życzę i grzecznie się ustawiam, może szczęście dopisze i dostane prezencik w dniu moich imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję rocznicy, bardzo chętnie się ustawię w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję i z przyjemnością przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  74. Zachwycam się t Twoimi kwiatami!!!!!Dalszych szczęśliwych lat blogowania:)))
    Pozdrawiam i dołączam do ogonka:)))

    OdpowiedzUsuń
  75. piękne te Twoje prace :)
    zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Danusiu no ciapa-bym przegapila - moze moje psiaki sie do czegos przydadza,ze mnie obudzily i teraz czekam na lobuzy,zeby laskawie wrocily do domku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluje rocznicy i wspaniałych pomysłów na piękne rzeczy, uwielbiam haft wstązeczkowy, twoje obrazki są cudne, kiedyś tez takie bedę robić jak sie poduczę.
    Zapisuje sie do candy, obserwuję jako nitus, banerek na moim swieżutkim blogu nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam i życze wielu dalszych pomysłów i sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeśli się zmieszczę to i ja staję do kolejki ;)
    Zapraszam też na candy na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję pierwszej rocznicy:) Jesteś kochana dowodem na to, że jeśli się tylko chce to można wszystko:) Życzę Ci również wiele radości i przyjemności z prowadzenia bloga:) A teraz grzeczniutko ustawiam się w kolejce po te wspaniałości, które przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zdecydowanie i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Gratuluję rocznicy :) Ogromnie podobają mi się te niezapominajki :) Są przecudne, zresztą jak wszystkie Twoje prace :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hafty cudne niestety ja tak nie potrafię i dlatego ustawiam się po uroczy obrazek z fioletowym bukiecikiem:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zakochałam się! Brak mi słów, by opisać jak bardzo podobają mi się Twoje obrazy!
    Zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam. Piękne obrazki i ten haft wstążeczkowy, którego nie potrafię. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się i ja ;)
    Cudne hafty, wiele bym dała, żeby zobaczyc na żywo Twoją twórczość ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Zapisuję się również. Przepiękne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Znalazłam Cię dzięki rozdawajce, cieszę się strasznie, bo sama troszkę decouperzuję. Dobrze jest podpatrzeć coś u osoby bardziej doświadczonej :D

    Oczywiście zapisuje się i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Ojej... nie wiem jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma... Z przyjemnością ugościłabym kawałeczek Twojej przyrody u siebie... I jeszcze wielu, wielu takich rocznic Ci życzę... I masy pomysłów na piękne bukiety i nie tylko...

    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękne ;) Może chociaż teraz szczęście mi dopisze ;)

    Życz mi powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  93. WoW!
    Ale kolejeczka się ustawiła! i ja do niej dołączę, bo nie mogę szczęściu szansy odbierać....

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja tez zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Dołączam i ja.
    Obserwuję jako Ania B.
    niutka205@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam! Obserwuję bloga od jakiegoś czasu, teraz zostałam obserwatorem. Życzę kolejnego roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Podziwiałam Twoje hafty wstążeczkowe po cichu.
    Teraz mam bloga i na pewno często będę u Ciebie gościć.

    O tych wszystkich słodkościach z przyjemnością sobie pomarzę.

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  98. kolejka długa ale cóż się dziwić :) i mnie przyciągnęły te piękne rzeczy :) obserwuję jako Anita P.

    OdpowiedzUsuń
  99. Chociaż spróbować muszę...z przyjemnością się zapisuję i szczęścia swojego próbuję:)(Bo jakbym nie spróbowała,to wtedy bym żałowała,a tak może,może ...)
    Łączę serdeczności
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Twoje dzieła są cudowne. Czułabym się bardzo wyróżniona, posiadając wyłącznie jedno. Dlatego, z nadzieją, dołączam się do kolejki.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczne rzeczy robisz...chętnie stanę w kolejce po te cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się!
    Banerek na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. It's wonderfull.
    http://sweetahm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. zapisuję się w ciemno! cokolwiek wyjdzie spod Twojej ręki będzie piękne więc chętnie wyciągane swoje rączki po te dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo piękne , chętnie się zgłaszm. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  106. a zatem staję dzielnie na samiuśkim końcu :) banerek na mojej fruwalni wkleje wieczorkiem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam!
    Najlepsze życzenia urodzinowo-blogowe zostawiam i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. very very wonderful!You did a great work! Ines

    OdpowiedzUsuń
  109. Moja droga jestem jako trzecia zapisana ale było bez banerka. Banerek już jest u mnie.
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością zapisuje się na tak wspaniałe Candy:) Twoje dzieła podziwiam już od jakiegoś czasu i nadal cieszą moje oczy:) Marzę o tym, aby kiedyś opanować taką sztukę wstążeczkową, ale pewnie jeszcze muszę nabrać do niej odwagi:) Życzę Ci kolejnych cudownych lat blogowania i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Robisz tak śliczne rzeczy, że ustawiam się w kolejce i marzę, że jedna z nich trafi pod mój dach. Gratuluję rocznicy i bogatego dorobku, a także wszechstronnych uzdolnień.

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne obrazki. Gratuluję rocznicy. Grzecznie ustawiam się w kolejeczce. Banerek też juz jest na moim blogu: http://wmieszkanku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Cudowne są Twoje prace, a haft wstążeczkowy budzi mój największy zachwyt. Chciałabym tak wyszywać, miło byłoby mieć takie cudo w domu. Gratulacje!
    www.kami-line.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. obserwuję:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. obserwuję: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. W ostatniej chwili, ale Candy jest tak piękne, że nie może mnie tu zabraknąć.
    Zapisuję się :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń