wtorek, 12 marca 2013

A Zajączek nadal mnie rozpieszcza i różne odsłony tulipanów.

    Myślę, że ten okres do świąt będzie bardzo pracowity, ale obiecałam i muszę się wywiązać. Powstały tulipany w różnych tonacjach i  do nich dobierane ramki. Same ocenicie jak wyszło. Pierwsze w delikatnym fiolecie i bieli. Ramka bejcowana na biało.



    Druga - to ramka w rustykalnym dębie i kremowo - żółte tulipanki .



    No i kolejne niespodzianki. Tak się martwiłam, że w tym roku nie dam rady zrobić żadnych ozdób, a mam już niezły komplecik. Tym razem dziękuję Danusi z Babusiowych robótek. Pisanki są tak cudne, że tylko się zachwycać. Serwetka w tulipany już ma swoje miejsce w sypialni. A już kompletnie rozłożyło mnie ubranko na pisankę, bo pierwszy raz coś takiego widziałam.Wszystko śliczne, pięknie wykonane i cieszę się, że będę miała kolorowe święta. Dostałam też od Danusi piękna kartkę z haftem matematycznym.




40 komentarzy:

  1. Tulipany piękne, jak żywe.
    Nic dziwnego,ze Zajaczek Cie rozpieszcza, jesli takie cuda rozdajesz.
    Ja powoli też już jestem gotowa do rewanżu:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie, Droga Anstahe

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te tulipany. I jak trafnie potrafisz dobrać dla nich ramki! Prezenty śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wstążkowe obrazy. Tulipany prezentują się świetnie. Jeszcze trochę i będą cieszyć nasze oczy w ogrodach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te Twoje obrazki!Można patrzeć i patrzeć.Prezencik wysmakowany i na czasie.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany cudo, jesteś mistrzynią:)Piekne prezenty dostałaś:)Już masz dekoracje, super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zajączek wcale Ciebie nie opuszcza, same piękności dziś widzę :)

    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te tulipany,a prezenty bardzo fajne i przydatne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ... znów nie mogę oderwać oczu od tulipanów, zwłaszcza kremowych ...
    pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prezenty :). A co do ramek obie ładne ale minimalnie bardziej przychylam się w stronę rustykalnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipany w doskonałej oprawie.
    Pozdrawiam cieplutko, bo za oknem mróz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite tulipany, prezenty fantastyczne, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, ja chyba nie uwierzę dopóki nie zobaczę takiego tulipanowego obrazka na żywo. Dla mnie to ciągle, żywe kwiaty przyczepione do płótna!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No wymiękam jak patrzę na te tulipany ... Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te tulipany są tak cudowne że brakuje mi słów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam bo to takie cudeńka śliczne są,a rameczki dobrane idealnie:)))
    Gratuluję prezencików,dobrze że zajączek szczodry jest:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipany cudowne i ramaczki idealnie dobrane.Super prezenty,serwetka w tulipany jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tulipany w tych rameczkach. Gratuluję tylu prezencików. Same cudeńka.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są te tulipanowe obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje tulipany nie mają sobie równych!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Właśnie spoglądam na te moje, na stole w wazonie i porównuję sobie. Muszę przyznać, że świetnie oddałaś piękny, subtelny charakter i kolorystykę tych kwiatów. Bardzo mi się podobają... Pozdrawiam Cię serdecznie i idę oglądać dalej

    OdpowiedzUsuń
  21. Już pisałam, że Twoje tulipany budzą mój zachwyt, że wyglądają jak żywe, że jestem nimi oczarowana, a teraz dodam, że zazdroszczę umiejętności ich robienia !!!
    Prezenty śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są Twoje tulipany. Jestes mistrzynią. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę sie nadziwić tym Twoim tulipanom i innym pracom wykonanym w haftem wstążeczkowym! Piękne, piękne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa, każdej z osobna. Będę Wam zapewne jeszcze wiele razy pokazywać swoje wstążki, bo to moja wielka pasja. Prace są wyłącznie wymyślone i stworzone według mojego projektu i nie ma żadnej takiej samej, jedynie temat i klimat może się powtarzać.

      Usuń
  24. Przśliczne Kochana, widać, że wkładasz serce oczu nie można oderwać od tych piękności, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Tulipanki są piękne ale moje najpiękniejsze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne i takie cudne....
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe obrazy tworzysz, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyjątkowo piękne ,może dlatego że białe ,sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne te bukieciki! Zajączek też Cię szczodrze obdarował:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite! Już pisałam wcześniej, ale jeszcze raz to uczynię - wyglądają jak żywe!
    Wspaniałe prace.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne :)

    s prezenty sliczne - milo byc tak zaskakiwanym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne ,przepiekne sa Twoje tulipany..jak zywe.Swietny pomysl z listkami.)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tulipany jak żywe :) A prezenty od Danusi cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Tulipany uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam...wiem, że się powtarzam ale....przecież uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne tulipany i prezenciki fajne dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja oczywiście kocham te tulipany :)

    OdpowiedzUsuń