wtorek, 14 października 2014

Dzisiaj zapraszam tylko kociary

bo dla pozostałych będą nudy. Powstała podusia z Plamką dla Stasia. Innego motywu być nie mogło, wiadomo. To nie była zaplanowana praca, ale obracałam się dzisiaj w temacie transferów i szycia, i tak się potoczyło. Były też inne prace, ale o nich za jakiś czas, aż dotrą tam gdzie trzeba.



                                      Siłą rozpędu jeszcze zakładka, wiadomo, z  Plamką.

                                                            I woreczek do orzechów.


44 komentarze:

  1. Żadne nudy! Po prostu przepiękne prace... i Plamka i woreczek orzechowy cudne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poducha super!! nie wiedziałam, że można w taki sposób wykorzystać zdjęcie. świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zdjęcie, powinnam napisać/ To grafika, a kotek bardzo przypomina Plamkę Tutaj połączyłam dwie grafiki.

      Usuń
  3. ooooo:)) muszę sobie uszyć woreczek na orzeszki-cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę jednak przekonać sie do transferów na tkaninie - podobają mi się coraz bardziej. Poducha ślicznota, a woreczek rewelka, tylko ja na swoje to musiałabym mieć wór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważ Beatko, że w ogóle już nie robię transferów na drewnie. Przeszło i koniec, a na materiale podoba mi się coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam ... tylko ja nie mam takiej jak trzeba drukarki... niestety.

      Usuń
    2. Beatko, przejrzyj te wydruki, które masz ode mnie, a jak trzeba to Ci zrobię inne.

      Usuń
  6. Mimo tego że nie posiadam kota i tak zajrzałam :P przepiękne prace do podusi az się chce przytulić :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny woreczek na orzeszki :)
    i podusia cudna

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna poducha! Woreczek też niczego sobie ale wiadomo, kociara jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się Stasiu ucieszy!!! Śliczna poducha i zakładka, a woreczek super, no przecież to czas zbioru orzechów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śtaś jeszcze nie widział, ale wiem, ,że będzie radość.

      Usuń
  10. Chyba właśnie natchnęłaś mnie pomysłem na prezent świąteczny,mój syn i synowa mają dwa koty i bzika na ich punkcie,pozwolisz ściągnąć pomysł?Muszę zacząć teraz,to może do świąt wyjdzie mi coś w miarę porządnego, a woreczek jak z babcinej spiżarki,uwielbiam Twoje transfery,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściągaj, bardzo proszę, Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Martusia uwielbia koty!!! Twoje są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super transfery.Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kociara ale też uwielbiam Twoje prace....Nie wiem jak to robisz ale Twoje transfery są cudna....Mi takie nie wychodzą....Buziaki gorące....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszeczka i zakładka prześliczne,juz widzę radość Stasia.Pozdrawiam i duzo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny komplecik... do pozazdroszczenia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kociara jestem :) Podusia urocza :)
    Woreczek zresztą też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kociaki a ttwoje prace są piekne Danusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie -post do mnie !!!! Bo od miesiąca jestem kociarą - prace kapitalne !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Kotki są niesamowite, do takiej podusi, na pewno fajnie się przytulić :)
    A orzechowy woreczek to świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja! Ja! Jestem kociara! ;))) Sto procent i jeden kociary we mnie orzekło, że poducha jest bombastyczna. :) Oczywiście zakładce i woreczkowi też nic nie brak, ale podusia oprócz ładnej oprawy jest miękka, do przytulenia - czyli jest tym, co koty i nie tylko lubią. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, zaniedbałam ostatnio blogowanie, nadrabiam zaległości ... oglądam... a tu znajome grafiki... ;)

    Pięknie wyszły te woreczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chcę taką podusię :D
    Staś ma szczęście ,taka babcia co wszystko zrobi z myślą o wnukach,to skarb.
    Piękna i podusia i zakładeczka,no i woreczek na orzechy.
    Pozdrawiam Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 KOCIARA RP się melduje:))))podusia cudna a Plamka jak żywa:)))Staś to ma szczęście:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny transfer, wyszły kotki jak żywe :) zakładka też mi się podoba pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu śliczne prace. A ja od kąt mam Maxsa to nie może u mnie przebywać żaden kot. Tituś od mojej córki bardzo rzadko do mnie przyjeżdża teraz bo jak ostatnio był to biedak przesiedział pół dnia u sąsiada a potem cały czas w domu i to na górze by nie spotkać się z moimi łobuzami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne koty i przedmioty, na których się znalazły:) Worek na orzechy też bardzo przypadł mi do gustu, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne :) ja koty uwielbiam pod każdą postacią , a te są po prostu obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podusia z Plamką śliczna. I woreczek ekstra też.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aleee śliczne transfery! Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń