poniedziałek, 26 marca 2012

Ale to już było

    Było, było. Ale też trzeba było to poprawić. Nie do końca byłam zadowolona z poprzedniego efektu i zrobiłam ten sam motyw wiosenny jeszcze raz. Obrazek jest mniejszy, tło inne, no i ramka w zielonym kolorze. Mam wrażenie, że jest lepszy od poprzedniego.


    A do naszych letnich pomieszczeń doszło oświetlenie i kilka drobiazgów. 






                                                                                                                        

12 komentarzy:

  1. Dla mnie oba są piękne! Lubię takie "dodatki do domu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są Te Twoje "hafty 3D" :) Kwiaty jak żywe. Wprost nie mogę się na nie napatrzyć... Ale wystrój letnich pomieszczeń ... ech taki jak uwielbiam i widzę oświetlenie w formie cudownego lampionu - rewelacja po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super klimaty są w tych pomieszczeniach, aż łza się kręci w oku przypomina mi się dom mojej babci, wspaniałe.A obrazek ja zwykle rewelacja.Pozdrowionka.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, te Twoje wstążeczkowe kwiaty są jak prawdziwe. Cudo!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory tych wstążeczek prześlicznie odbijają światło! Cudne są oba obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kolejne klimatyczne miejsce u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet jak świeżo zerwany. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Kochane za miłe słowa. Witaj ,Beatko, to prawdziwy zaszczyt gościć Cię u mnie. Z niecierpliwością czekam na Twoje paverpolowe cudności i obiecuję już niedługo zabrać się za nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne...były i są nadal. Tylko twórca widzi mankamenty i niedoskonałości w swoich pracach. Dla mnie to wyższa "szkoła jazdy", mogę tylko podziwiać i wzychać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Acha...zachwyca mnie także to upiększanie Waszego domu, czarowanie pięknem i subtelnym ciepłem; wydobywanie piekna ze starych mebli, pomieszczeń , obić.
    Masz dar wyszukiwania pięknych i stylowych starych rzeczy, takich, których darmo by już szukać dzisiaj w sprzedaży. Myślę, że to prawdziwa przyjemność przywracać im blask.

    OdpowiedzUsuń
  11. no cóz powiem tak.. mam juz wstazki i pomysł ale nie mam czasu na realizację ,bede podpatrywac Twoje piekne prace ,poniewaz nie mam doswiadczenia w tym hafcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. One są jak żywe !!!
    A zdjęcia Twoich pomieszczeń dają cudowny sielski klimat. Bajka :)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń