czwartek, 1 marca 2012

Na dobry nastrój

    Mogą być tylko kwiaty. Mam świadomość, że tych kwiatów trochę dużo, ale one ciągle powstają. Nie sposób ich nie pokazać. Dzisiaj taka słodka kompozycja w jasnych, ale wyraźnych odcieniach z wykorzystaniem szerokich wstążek. Takie prace powstają dość szybko. Zdecydowanie dłużej powstaje obraz z wąskich  wstążeczek, ale zawsze jest dobra zabawa.
  


  I kolejna paverpolowa figurka. To tancerka - Cyganka.


    A na zakończenie chlebuś - pachnący, gorący,prosto z pieca.


5 komentarzy:

  1. Znowu same wspaniałości. Gdzie Ty prowadzisz te kursy haftu wstążeczkowego?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, nastrój poprawiony, chlebek smakowity,a figurka intrygująca i ciekawa. Podoba mi się.
    Ponieważ sama robię podobne ciekawi mnie Twoja technika ?
    Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz piękny!!! A chlebuś to nawet u mnie w domu zaczął pachnieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa Twoje prace! Trafilam tu z bloga Janeczki bo zaciekawily mnie te wstazeczki :)
    Jestem pod wielkiem wrazeniem figurki tancerki - wspaniala!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie do grona. To wielki zaszczyt być w takim towarzystwie.
    Hafty są cudowne i tak naturalne,że aż się wierzyć nie chce ,że to haft.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń