czwartek, 29 marca 2012

Niekończąca się opowieść

czyli ciągłe powroty do Prowansji. Zapewne byłaby dłuższa przerwa, ale po pobycie na przepięknym blogu  Jenouvelle coś drgnęło, coś odżyło i zebrało mi się na wspominki. Prowansja to miejsce szczególne, które nigdy nie pozostaje obojętne dla tych, którzy je choć raz odwiedzą. I to nie próżność, ani chęć wymądrzania się, to autentyczna miłość do każdego skrawka tej ziemi, który udało mi się poznać. Obejrzałam wczoraj piękne zdjęcia miejsc, które są mi bliskie i w podzięce  dedykuję Magdzie ten post.










    I moja mała domowa Prowansja. To przedmioty, którymi się otaczam i broń Panie Boże, nie są one tylko dekoracją, ale bardzo użytecznymi naczyniami. Sprawia mi ogromną przyjemność korzystanie z nich, bo oprócz tego, że  są ładne to przypominają o moich bliskich i o tych cudownych miejscach.














8 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, aż się rozmarzyłam :) A kuchenne przedmioty są i śliczne i użyteczne. Najbardziej podobają mi się te pojemniczki na przyprawy - istne perełki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och cudownie! Przepięknie! Mi sie marzy podróż do Prowansji... Wszyscy mówią że by pojechali na Karaiby, Tajlandia, a ja to włąsnie na prowansalską wieś bym sobie pojechała :)
    P.S. Odpowiedziałam na Twój ostatni komentarz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia ,ale sie rozmarzyłam ,mnie ta kraina kojarzy sie z lawenda...dzieki za komentarzna blogu i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to napisałaś, widać, że kochasz całym sercem te miejsca i się nie dziwię. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła pozwiedzać tą krainę przyprawami i lawendą płynącą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsca nam pokazałaś! A Twoje kuchenne prowansalskie dekoracje są wspaniałe! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie mogę wpisać komentarz :-))
    Dziękuję Ci Anstahe! Cieszę się, że spotkałam tak pokrewną duszę i osobę zakochaną w Prowansji. Twój dom to wielka dla mnie inspiracja! Twój haft jest przepiękny, podziwiam naprawdę! Serce, dusza, kreatywność i umiejące to pokazać dłonie, cóż piękniejszego może nas spotkać? Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce, dusza, kreatywność i umiejące to wyrazić dłonie! Cóż piękniejszego mogło mnie tutsj spotkać?!
    Dziękuję Ci Anstahe :-)) Dziękuję również za posta o niekończącej się opowieści ...i wiecznej miłości...uściski Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia i pamiątki. A te wszystkie przedmioty nie tylko pieknie wyglądaja, ale na pewno będą długo używane.
    Pozdrawiam pięknie.
    Ela.

    OdpowiedzUsuń