czwartek, 13 marca 2014

Jaja

i nie tylko. Zrobiłam jaja gęsie dla Karoli, ale przez nieuwagę wykasowałam wszelki kontakt z Karolą. Jeżeli zajrzysz, to te są właśnie dla Ciebie. Odezwij się. Przyznam, że bardzo lubię i fakturkę i klimat tych pisanek.



A te otrzymały błękitną poświatę, bo znajdą się w równie błękitnej kuchni Beaty.


    Lale też się robią, ale powstają tematycznie czyli najpierw sweterki - trzy, potem berety - trzy, getry - trzy. Konstrukcje są gotowe, więc mogę już je ubrać i teraz czas na najpiękniejszą część tworzenia czyli fryzurka, ale o tym potem.
Wszystkim Bożenkom i Krystynkom wszystkiego najlepszego!

34 komentarze:

  1. Te jaja są obłędne ,trzy komplety ubrań sugerują wkrótce rewie mody .no to czekamy na modelki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawa faktura! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jajka cudne ja się na swoje doczekać już nie mogę:-) a jak Ci tam praca nad nimi idzie:-)
    pzdr karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jestem kochana to jednak dla mnie:-))))))))) PIĘKNE już piszę do Ciebie maila:-)))

      Usuń
  4. Ale piękne, te podbarwione rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajeczka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jajeczka, a za życzenia -bo ja Bożenka - dziekuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne jaja!!! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te jajeczka !!! I z utęsknieniem czekam na Twoje lalki , które uwielbiam oglądać !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, Twoje jajca są fantastyczne i ten błękit ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Te jaja są rewelacyjne :) A lal już doczekać sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne jaja ! Wielkie brawa za pomysł !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa robota i to dosłownie, piękne...
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fantastyczne pisanki ...nie może być inaczej bo toż to koronkowa robota :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te jaja jak wszystko co robisz.Mam nadzieję kochana,że moja mała niespodzianka dotarła:)I sprawiła torszkę radości!!!A teraz jeszcze raz będę podziwiać jajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał są cudne:)Jak Ty je robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądają. Takie inne ,ale jakie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaja cudowne i dziękuję za życzenia pozdrawiam ,,Marii,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam że ja też bardzo lubię i fakturę i klimat tych pisanek... nawet BARDZO!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu cudne te Twoje jaja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. NO , no Danusiu" jajcorki" urocze....Mamy się ku sobie....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajka wyglądają przepięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wykonane ozdoby...jakbyś wrzuciła przepis na zrobienie....

    OdpowiedzUsuń
  23. Melduję, że jajka dotarły i są cudne:-) DZIĘKUJĘ:-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń