czwartek, 27 marca 2014

To tylko maleńki rozruch

bowiem czeka mnie duża praca z makami. Niedawno moja Bożenka przysłała mi sporo przydasi (jak ja je kocham) i była wśród nich szyfonowa wstążka. Trochę główkowałam, co można z niej zrobić i nic mądrego do głowy mi nie wpadło. Aż tu nagle olśnienie, skoro niedługo zabieram się za makowy obraz, to może z tego szyfonu zrobię kolejne maleństwo i złapię trochę wiatr w żagle. Jak usiadłam, to robiłam tak długo, aż pokazało sie takie coś.







    I jeszcze tak uważniej przyjrzałam się Bożence. Z tym fochem było jej nie do twarzy, więc zmieniłam jej fryzurkę i teraz zrobiła się całkiem miła dziewczynka. 



    No to teraz zabieram się za maki.

43 komentarze:

  1. No i będzie człowiek zdrowy, gały wytrzeszczone, gęba rozdziawiona, łeb pęka ... niedoścignione marzenie !
    A Bożenka teraz, to nie ja :)
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Że co, że niby taki łobuz jestem i tak głośno o tym mówisz, a co będzie jak się wszyscy dowiedzą :)

      Usuń
    2. No to już wszyscy wiedza. Sorki.

      Usuń
    3. I co wszystko się wydało? ;)

      Usuń
  3. Jak na maki przystało wśród kłosów pszenicznych, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nie dawno usłyszałam, "czarna zazdrość " mnie zżera. tak pięknie to robisz, że tylko podziwiać i zazdrościć, podziwiać i zazdrościć...itd itd :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne.Zawsze czyms zaskoczysz ze zapiera dech.Twoje obrazki sa mistrzowskie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli to jest rozruch, to co będzie potem?? Te Twoje wstążeczki wpędzą mnie z zazdrości do grobu. Mam nadzieję, ze uda mi się podpatrzeć Ciebie przy ich tworzeniu, gdy wybiorę się na naukę do Beatki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te maki, klosy pszeniczne, super,!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maczków chyba u Ciebie nie było (chyba że przegapiłam), a będą moimi kolejnymi , po tulipanach, ulubionymi w Twoim ogródku :)
    Fryzurka Bożenki bardzo udana, i faktycznie taka bardziej grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, Ładny rozruch, tworzysz piękne obrazki, podziwiam., a twoja lala z tymi włoskami też dobrze się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maki:)))ta wstążka idealnie wpasowała się w maki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Maki cudowne, a fryzurka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto by pomyślał, że z jednej małej wstążki może powstać TAKIE arcydzieło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek cudowny i te maki ... -zatęskniłam za latem
    na wsi łażę wtedy wśród zbóż i zbieram podobny
    bukiecik ;))) A Bożence pewnie wkońcu fochy przejdą
    wkońcu coraz cieplej hihihi pozDrawiaM ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te maki Danusiu :) ale wiadomo że po prostu masz złote ręce, które robią piękności :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne maki , uwielbiam maki kwiaty polne i chabry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze rewelacja i ta ilość prac... a mnie tylko kilka dni nie było!!!
    Dostałam wstążeczki od przyjaciółki z nakazem haftowania :)))
    Muszę dokupić szerokich... bo mam w zasadzie jedną szerokość... ale za to w ilości ponaddźwiękowej ;)
    Tylko kiedy ja mam haftować????

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu mam oczy jak talerzyki deserowe z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makowy obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ukochane maki!
    Oczarowały mnie!!!!!
    Danusiu, jak je można zdobyć?????

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te Twoje maki, uwoelbiam pola maków latem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i pokazało się cudeńko makowe. A Bożenka jakby nowy charakter dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudne te maki. Bardzo jestem ciekawa dużej pracy makowej.
    Lalci lepiej w nowej fryzurce. Pewnie o to byl ten foch ;)
    Dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu fantastyczny makowy obrazek :) podziwiam za zdolności i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne maki - widoczek uroczy :) Coś kapryśna ta panienka- mała ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały obrazek. Taki realistyczny...

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te Twoje obrazki, wszystkie bez wyjątku! Bardzo lubię maki, a najbardziej takie kwitnące w zbożu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahhh te maki...cudowne są! Płatki podświetlone słońcem...przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej maczki są boskie :)) widziałabym tam jeszcze niebieskie chabry :))

    OdpowiedzUsuń
  29. maki sa niezwykle, nie moge od nich oderwac oczu, wygladaja tak naturalnie jakbys przyszpilila naturalne kwiaty! niesamowity efekt! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny makowy obrazek. A ta fryzurka piękna- ślicznie w niej Bożence.

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak Maki z szyfonowej wstążki bardzo piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Maki przecudne!
    Zresztą, wszystko co robisz jest piękne - masz artystyczną duszę..

    OdpowiedzUsuń