środa, 5 marca 2014

W przerwie muszą być jaja

    A bo to ja wiem czy potem zdążę? Laleczki powstają, inne rzeczy też, ale nieco później będę mogła je pokazać. Muszą dotrzeć do właścicieli. Dzisiaj moje jaja na podkładzie z masy papierowej i od razu zapewniam Cię Aniu, że serwetki nie nadawały się do innego użytku. Stare, poplamione, a tu pomalowane akrylem są śnieżnobiałe. Owinięte cienkim sznureczkiem będą w tym roku ozdobą mojego stołu.




    Zrobiłam też dwie torby. Jedna jeszcze nie dotarła, ale drugą mogę pokazać. Z dwóch stron transfer, solidna, bawełniana.


41 komentarzy:

  1. kURCZE JAKIE FAJNE JAJA...CO ZOBACZĘ JUZ BYM CHCIALA ROBIĆ...NIE NADĄŻAM ZA WAMI WSZYSTKIMI...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj śliczne jaja , oglądam je i napodziwiać się nie mogę, a miałam w tym roku jajek nie ozdabiać ...chyba jednak będę musiała spróbować tych koronkowych :)
    Torby świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jajeczka piękne...a torby super praktyczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. jaja fantastyczne :) szkoda że nie mam serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj po rodzinie, na pewno coś się znajdzie.

      Usuń
  5. I znow swietne rzeczy,,calkeim proste te jaja..tylko zaczac je robic..torby fajne z nadrukiem..wciaz go nie umiem..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, te jajeczka ... marzenie :) ... torba piękna, sama bym ją porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszły te jaja.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaja fajowe, muszę spróbować coś zrobić w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te jaja:))masz rację,w taki sposób można zagospodarować stare zużyte serwetki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowych byłoby mi żal, tym bardziej, ze sama nie umiem ich zrobic.

      Usuń
  10. Te jajeczka są obłednie piękne!!! Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa Czarodziejka z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaja super, delikatne, romantyczne. Torba też fajna, ja właśnie dzisiaj kupiłam superaśny materiał, z którego chcę poszyć takie torby. Tylko do ozdoby dam hafty, zobaczę co mi wyjdzie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne jaja, Ty to masz pomysły :)
    Torby też podziwiam, i widzę podobieństwo do mi sprezentowanej, której jeszcze nie nosiłam, bo szkoda żeby się zniszczyła, zawiesiłam na honorowym miejscu i z dumą patrzę na zazdrość odwiedzających ;) ale na wiosnę ruszę z nią w świat, niech wszyscy widzą jakie mam szczęście :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Aska, a Ty mnie zawsze pod włos bierzesz. Zabieraj torbe na zakupy i niech Ci dobrze służy. A torba własnie miała być na wzór Twojej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, to tym bardziej duma mnie rozpiera, że prototyp w moim posiadaniu :) na zakupy pójdzie ze mną na bank, ale jeszcze nie teraz, jak wiosna na całego zawita, teraz mało widoczna by była.

      Usuń
  15. U ciebie zawsze cuda....jajka przepiękne!!!Spróbuję takie zrobić,ale nie wiem czy wyjdą...no,nie mogę jaka Ty jesteś zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze wyjdą... warto spróbować, bo efekt rewelacyjny!

      Usuń
  16. Wszystko śliczne. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajo też widziałam i zapewniam, warte grzechu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaja są śliczne takie stylowe i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, czy to sa prawdziwe koronki?Czy serwetki dekupażowe?
    Pomysł świetny,jajeczka są takie subtelne:)

    Pozdrawiam serdecznie:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marta. To są stare serwetki, zbierane, odkładane, a teraz przydały się jak nic.

      Usuń
  20. Jajka absolutnie mnie urzekły:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne jajeczka, pewnie, że będą ozdobą :)
    Podziwiam też super ładne transfery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jajeczka, ja tez już zaczęłam, ale w tym roku nie będę robić ich dużo. Torba super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie eleganckie aż nazwa nie pasuje ... Jaja?
    I transfer super, to moje marzenie ...
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajeczka przepiękne, torba bardzo elegancka :) gratuluję pomysłów, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Napatrzeć się nie mogę na te jajeczka! cudne są♥
    torba rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko fantastyczne jak zawsze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te jajka. Ja już czuję, że z ozdobami Wielkanocnymi nie dam rady w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny klimat. Koronkowe jajo robi wrazenie. :) Te najprostrze dekoracje są najpiękniejsze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość w przerwie pije kawe, a Danusia robi sobie jaja :)
    Cudne są i " utorbienie " fantastyczne, a zaintrygował mnie koszyk, bo mam troszkę takiego sznurka - sama go robiłaś ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszyczek ze staroci Bozenko. W przerwie robię kawę z jajami, ale wtedy jak mam turbo doładowanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. JAja cudne a torba rewelka.
    Ja zabrałam sie za robienie kury, jaja będą później:)

    OdpowiedzUsuń