niedziela, 23 marca 2014

Przybiegam z wiosną

bo obrała inny kierunek i szaro zrobiło się za oknem. A przecież powinna już pozostać i nie bawić się z nami w kotka i myszkę. Dlatego moja wiosna wygląda tak:




    To jest maleńki obrazek. Wszystkie wstążeczki malowane, co pozwoliło uzyskać powyższe kolorki.


                                                Dla porównania z powojem.

    Dwa dni temu otrzymałam od Beatki z bloga Koraliki Beaty cudowną przesyłkę. Były w niej magnesy, a ponieważ zbieram je już kilka lat, radość była przeogromna. Beatko, dziekuję!
To nie jedyne magnesiki. Niebawem zrobię zdjecia pozostałym i chętnie się pochwalę.





     Miłej niedzieli życzę.

49 komentarzy:

  1. Ten zegar to magnes ? Rewelacyjny . Uwielbiam twoje lalki ale jeszcze bardziej uwielbiam twoje wstążki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegar to magnes. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wiosna... Miło taką oglądać i cieszyć nią oczy... Zwłaszcza, ze u mnie od wczoraj pada... pada... pada deszcz :( Serdeczności Przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niesmiało przebija się słoneczko. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękny magnes, A obrazki cudne. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,zaczarowałaś te wstążeczki, piękny obrazek, cudowne kwiaty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu jestem zachwycona Twoimi wstążeczkami :) piękne :) u mnie za oknem też szaro ale w domu zrobiło sie wiosennie :) magnesiki super też zbieram :) w miarę możliwości przywożę z każdego wyjazdu :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiosna to i ja! fantastyczne wstążkowe kwiaty. Piękne! śliczny prezencik dostałaś , a zegar faktycznie niesamowity. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty zaklinasz wiosnę wstążkami, ja mini ogródkiem w muszlach winniczków...
    Piękne te Twoje hafty, kocham, kocham ,kocham...(je)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja wiosenka to taka prawdziwa już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny obrazeczek. U nas też paskudnie, ciągle pada i szaro-buro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wiosna w Twoim wykonaniu, ślicznie wykonane kwiatki! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczną wiosnę stworzyłaś!:) Kocham się na zabój w Twoich wstążeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli Ty dzisiaj za wiosnę robisz ? no to jestem spokojna, już wiem, że będzie cudnie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny obrazek, masz talent do malownia wstążeczkami,pozdrowienia,Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ta Twoja wiosna! Kolorowa! A z prezentami, to miło, że ktoś chce podarować coś co wie, że sprawi radość:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jak ładnie kolorowo - cudne prace !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kompozycja!!! Tych malowanych wstążeczek zazdroszczę, bo ostatnio udało mi się wtrącić jedwabnopodobną cieniowaną tkaninę do swoich zamkowych tworów i nawet ciekawie to wyszło... ale jak tak patrzę na te malowane wstążki, to byłby dopiero efekt! Coś jak shibori ribbon silk.
    Pozdrawiam serdecznie i podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prace zawsze wprawiają mnie w zachwyt i pewnie nie raz jeszcze nas zaskoczysz. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Piękna wiosna Danusiu u ciebie :) aż miło popatrzeć gdy za oknem szaro. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w temacie bratków cały czas. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. wiosna w pełni na Twoich bajecznych obrazkach. Cieniowana na wstążeczkach dodają autentyczności kwiatkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sama sobie je farbuję, więc trochę wiem jaki bedzie efekt.

      Usuń
  20. Piękna wiosna, piękne kwiaty. Jak ja zazdroszczę Ci tych umiejętności.
    Ten zegar to naprawdę magnes? :) Świetny.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny hafcik. A magnesik odjazdowy.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne wstążeczkowe dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pełna zachwytu dla twoich ślicznych prac !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo uroczy obrazek.Taki mały ale piękny.Słoneczka życzę i wiosny takiej prawdziwej w barwach Twojego małego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te malutkie są u mnie w głowie, więc parę jeszcze powstanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. O Twoich wstążeczkach napisałam już chyba wszystkie określenia te zaczynające się od naj...................
    Takie same doznania towarzyszą mi i tym razem.
    Ten deszcz jest bardzo potrzebny.Aby tylko utrzymało się ciepło.
    A na razie zachwycam się Twoją przepiękną wiosną:))
    Magnes jest rewelacyjny:))
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiasz mi Boguniu ogromną radość swoją obecnością. Mam nadzieje, że będziemy bywać u siebie częściej. Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Piękna ta wiosna u Ciebie :) Za co się nie weźmiesz to sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne, cudne, ilekroć spoglądam na mój, zawsze o Tobie myślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje obrazki malowane wstążką i co najlepsze jestem posiadaczka dwóch przepięknych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesu:)jesteś mistrzem wstążeczkowym:))cudne ,normalnie cudne:)))i u mnie deszcz od wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzem Bozenko może nie, ale rzemieślnikiem pewnie tak.

      Usuń
  30. Piękny wiosenny obrazek :):):) Marii

    OdpowiedzUsuń
  31. :D pozdrawiam wiosennie, obrazeczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapachniało prawdziwą wiosną, Danuś nikt Ci nie podskoczy !
    Kiedyś zadałam pytanie, na które mi nie odpowiedziałaś, jakie zbierasz magnesy, tylko z różnych miejsc na świecie ?
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaczęłam Bożenko zbierać z różnych miejsc na świecie. To z myślą o moich maluchachi było to kilka lat temu. Potem dostałam kilka z Polski i druga część lodówki poświęcona jest na nasze magnesiki. Właśnie w sobotę moja mamusia przywiozła mi magnesik z wycieczki do Grudziądza

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne te hafty. Pieknie cieniowane wstążki. Ten z powojem całkiem mnie oczarował. Uwielbiam tę roślinkę i pozwalam rosnać w ogrodzie choć to chwast.
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń