sobota, 15 marca 2014

No i jest Agata

chociaż przyznam, że Ulencja, równie gotowa, siedzi sobie w fotelu. Niestety, jej nie mogę pokazać, bo w poniedziałek poleci do Anitki. Wracając do Agaty, to jest jedną z trzech dziewczynek, które powstawały sobie równolegle do momentu fryzur, tutaj każda z nich otrzymała swój czas. Czym się różni Agata? Kapturkiem!  Poza tym jest największą lalą, którą przyszło mi zrobić. To nic, że mam szablon, rysuję każdą z głowy, dlatego nie wiem jaka duża czy też gruba wyjdzie. Ale to jest dodatkowy dreszczyk emocji przy tworzeniu lal.


    Tu prezentujemy kapturek.


    Dzisiaj zimno i srasznie wieje, więc na sesję zdjęciową weszłyśmy na moje biurko.







    Butki znajome.


51 komentarzy:

  1. śliczności, a o tym wietrze to nic nie mówię, nam szklarnie zbiło ;o(

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas na tarasie wszystko fruwała, dobrze, ze nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata jest zjawiskowa .A te buciki.To prawdziwe rarytasy.Dobrze ze nie wyciagnelas jej na to wietrzysko.Pewnie by zmarzla bidulka.Pozdrawiam serdecznie.U mnie sezon jajecznno pisankowy rozpoczety.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wierzę ....doczekałam sie imienniczki ...podobna też blondynka :) chciałabym byc taka szczupła :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz. Akurat powstawała jak zaproponowałaś imię.

      Usuń
  5. ... strojnisia ... mistrzowski sweterek ... wszystko perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) buty rewelacyjne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy Czerwony Kapturek!:) Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym powiedziała Agatka, jest delikatna, dobrze, że sesja wypadła na biurku, bo z pewnością wiatr by ją sponiewierał, przynajmniej u nas, a żal by było, ojjjj żal, bo cudna jest jak i jej poprzedniczki i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest przeurocza....
    i te cudne buciki.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne , podziwiam Twoje zdolności .

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie co chwile gaśnie światło przez ta wichurę.....Prawdziwy czerwony kapturek z tej Ani....Tylko koszyczek i gotowe...Podziwiam.....Miłej rodzinnej niedzieli pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta Agatka, przypomina czerwonego kapturka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek, to taki młodzieżowy, że pępek widać:)
    Zachwycam się każdą Twoją lalą.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubawiłaś mnie tym pępkiem, bo nie zwróciłam na to uwagi.

      Usuń
  14. Ależ sesja zdjęciowa, jak u prawdziwej gwiazdy. Sweterek obłędny. Super jest .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatka to taka makowa panienka :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ....śliczna ta makowa Agatka :-)) uściski Danusiu !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wystrojona panienka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agata jest super!!! Zadbałaś o każdy szczegół, nawet buciki i getry wyglądają ekstra! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta Agata taka modnisia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna Agatka, extra,nawet warkocze ma....

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna Agatka...a w tle widze cudny obrazek z lawenda w doniczkach...sama go haftowalas?..piekny..Acha Agata ma super butki.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lala boska! Z całej siły kibicuję takim pracom, kunsztowi wykonania:) Brawo!...i pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  23. Agata jest urocza i wspaniale ubrana - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem dlaczego mówiło się "Agata nogę zamiata", ta jest cudowna! i wytworna i niczego nie musi zamiatać.
    Jako dziecko moje lalki nazywałam Megan, nie pamiętam gdzie usłyszałam takie imię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie to zawsze zastanawia jak dajesz radę wydziergać te małe sweterki i zrobić takie maleńkie buciki i to w dodatku z haftem!!!
    Masz miłe dla oka biureczko i Agatka świetnie się tam wpasowała:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna, ale pierwsze co mi się z Agata kojarzy to "Agata noga zamiata" :( Ale na pewno nie ta, ma tak pojechane buciki, że woow :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko koszyczek od koleżanki pożyczyć i Kapturek Czerwony piękny

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu każda Twoja lala to rękodzielnicze dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bajkowa dziewczynka z kapturkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Następna cudna panienka:)))Agatka :)bardzo ładne imię:)))sweterek z kapturkiem słitaśny:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna, gdy siedzi tyłem na stole wygląda jak prawdziwa dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Agatka prześliczna ... niesamowite są te twoje stroje dla lal :) ...no i te włosy ... kocham lalki z rudymi włosami, ale te twoje blondynki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek robi wrażenie!!!Choć cała Agatka to niezła laska:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Te quedan preciosas las muñecas, esta me encanta, besos

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej, ja też bym chciała takie butki, są piękne z tymi hafcikami, w ogóle cała Agatka jest zjawiskowa. Podziwiam Twoją pracę.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwiodłaś mnie tą lalą...taka soczysta czerwień bardzo do niej pasuje.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj! Ale piękne te Twoje lale, podoba mi się jak o nich piszesz, fajna pasja, gratuluję i podziwiam, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń