czwartek, 20 marca 2014

Wróciła dusza do raju

a kręta i długa była to droga, ale jak już poczułam w paluchach wstążki, to od razu wiedziałam, że to ten moment. To lale zabrały mi ten czas i wcale nie żałuję, choć od jakiegoś czasu nosiło mnie w stronę wstążek. Energia i pomysły walczą ze sobą zaciekle, a tu słoneczko za oknem i ogródek wzywa, okienka wołają o pomoc i wiele innych by się znalazło. Nie ma co martwić się na zapas. Na poczatek powój.




I bukiecik wiosenny.



A to zajawka następnej pracy.

Witam nowych obserwatorów, dziękuję za komentarze i miłego dnia życzę.

63 komentarze:

  1. Lale, owszem piękne, ale zdecydowanie wolę Twoje wstążki:-) są oszołamiająco piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czułam, ale nic na to nie poradzę, że taka niespokojna dusza jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też brakowało tych cudnych obrazków, nie ujmując lalom :)
    Fiołki będą?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne będą, mam nadzieję, ze ogródek mnie nie pogrąży.

      Usuń
  4. O! Wreszcie są:) Lalki są cudne w Twoim wykonaniu, ale ja kocham Twoje wstążeczkowe obrazy:) Powój jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! W tym samym czasie pisałyśmy sobie komentarze. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zauważyłam:))) Idealne zgranie:)

      Usuń
  5. Widzę, że mało oryginalnie się wypowiem, Twoje miejsce jest przy wstążkach, lalkami zachwycasz, wstążkami nokautujesz WSZYSTKICH !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do mnie przyjedziesz, to obiecuję, że zrobisz to samo. Buziaki.

      Usuń
  6. No nie ... brak słów by wyrazić zachwyt nad gustem, wykonaniem, doborem kolorów, to wszystko najwyższych lotów! Sama rozkosz bywać Tutaj!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Otworzył sie do słońca i zamknie na noc . Niesamowicie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja też dołączę się do chóru. Kocham po prostu Twoje wstążeczki i bardzo za nimi tęskniłam. Dzisiaj nacieszyłam oczy. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chce Janeczko usłyszeć Twój głos to wrzucam wstążki.

      Usuń
  9. tęskniłam już za wstążkami....uściski :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za cierpliwość :) Misterna robota ... przepiękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu konieczna jest cierpliwość. Pozdrawiam Agatko.

      Usuń
  11. Boskie jak wszystko co robisz !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. tego nawet cudami się nie da nazwać, tak są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powtórzę za innymi odjazdowe są Twoje wstążki ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazeczek z powojem cudny, wiosenny też uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOO jak miło !!!znowu widzieć te cudne wstążeczkowe obrazki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstążeczkowe obrazeczki cudne, ten powój powalający, ale nie zapominaj o lalkach ... jedno i drugie robisz po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry tytuł. Też poczułam ten powrót:)
    Powojnik - ach, choć i żonkilkom nic nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje wstążki to wyżyny mistrzostwa jestem zachwycona, zauroczona i nie wiem co jeszcze.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności! Naprawdę są przecudowne! Mogłabym poobwieszać nimi całe ściany!

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja napisze, ze i ze wstążeczkami i laleczkami Ci do twarzy :) we wszystko wkładasz serce i to widac w każdej Twojej pracy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj! cuuuuuuuuuudowne dzieła, kwiaty jak żywe. Bardzo mi się podoba ta technika, Będę podpatrywała , bo jesteś mistrzynią . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! cuuuuuuuuuudowne dzieła, kwiaty jak żywe. Bardzo mi się podoba ta technika, Będę podpatrywała , bo jesteś mistrzynią . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! kochana, przepiękna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeslicznie podmalowals te wstazeczki,,efekt niesamowity.Przywyklam juz do twoich lal a tu znow niespodzianka..cudnie.)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będą bratki ???? czyli wiosna na całego:) Obrazki cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego mi trzeba było, od rana mnie nosi w poszukiwaniu wiosny, a tu jak na zamówienie, jak dobrze że Cię mamy :)
    Na bratki czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cieszę sie na ten powrót do pieknych haftów.Dziekuję.POzdrawiam wiosennie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy haft mnie zachwycił. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu lale cudo ale obrazki to poezja. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lalunie cudne tworzysz... Ale przyznam się, ze tęskniłam już za Twoimi haftowanymi ogrodami ;) Zajawka Baaaaaaardzo mi się podoba ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytając komentarze widzę, że nie tylko ja stęskniłam się za Twoimi wstążeczkowymi obrazami :) Wiosenne dzieła są wspaniałe. Ach, ten powój... śliczny!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne Toje lalki są,ale więcej osób je szyje,a wstążeczki w Twoim wykonaniu są niepowtarzalne,cieszę się,że znowu można je podziwiać,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękne, cudne, śliczne, ale Ci zazdroszczę, że potrafisz tak wstążeczkować, ja też tak chcę...
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam niezmiennie: nie mogę się nadziwić, jak ty to robisz, że kwiatki wyglądają jak żywe!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje wstążkowe obrazki są piękne. Prawdę mówiąc to dopiero u Ciebie zobaczyłam że takie cuda można tworzyć w ten sposób. Chyba muszę się zebrać i w końcu zrobić u Ciebie jakieś zamówienie. tylko musze poczekać na wypłatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Son una preciosidad, me encantan!!!!!!!!! se nota que ya llegó la primavera, besos

    OdpowiedzUsuń
  37. Coś pięknego! Zachwycające są te cieniowane kwiaty. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oba przepiękne. Widzę że robota Ci się pali w rękach jak i mnie. Nie wiadomo za co zabrać się najpierw, a do tego też ogród i okna... ;) Ale dziś to trzeba się wiosną cieszyć i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe prace! powój jak żywy, piękna ta cieniowana wstążka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne arcydzieła jesteś świetną artystką pozdrowienia wiosenne
    klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach i już sie znowu zauroczyłam widoczkami - ale one cudne :) Hihi mnie dziś natura pokonała i ogród zwyciężył ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Hurra znów obrazy, pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam patrzeć na twoje obrazki wstążką malowane i cieszę się, że jeden taki mam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja z równym uwielbieniem podziwiam Twoje lalki i wstążki :))). Mam nadzieję, że będą się pojawiały na przemian :). Bukieciki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja już myślałam że poszły w odstawkę Twoje obrazy.... Cieszę się że nie ....Super jak zwykle...Podziwiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ani przez moment n ie miałam obawy, że to raj dla nas utracony :) I nie pomyliłam się! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne i wiosenne :) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja oczy nacieszyłam cudami Twoich rąk! No ale jak tu się nie zachwycać, skoro takie śliczności nam serwujesz :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Powoje są takie "nasze". Cudnie je zrobiłaś.
    Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń